Baskentray serà custruitu cum'è un metro

Baskentray Suburban System Baskentray Stations è Baskentray Map
Baskentray Suburban System Baskentray Stations è Baskentray Map

U direttore generale di TCDD Karaman, chì hà datu infurmazioni nantu à e custruzzioni di Başkentray, chì i citadini di a capitale aspittàvanu, hà dettu: "Custruemu cinque linee chì serviranu da Sincan à Kayaş. Furneremu serviziu à Ankara à i standard di metro ", disse.

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà fattu dichjarazioni impurtanti à Ankara Hürriyet nantu à l'opere di Başkentray, chì sò attese ansiose da i citadini di Başkent. Dichjarà chì Başkentray averà cinque linee in totale, Karaman hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Başkentray servirà da Sincan à Kayaş. Estendemu Başkentray à 5 linee. Dui di sti linii seranu per i treni d'alta velocità, dui per i treni suburbani è dui per altri treni. Başkentray servirà in Ankara à i standard di metro. Başkentray serà integratu cù u metro. Custruemu una nova stazione di Ankara. A stazione serà degna di Ankara.

Enfatizendu chì u centru di e linee di treni à alta velocità hè Ankara, Karaman hà dettu chì i travaglii nantu à a linea chì unisce Ankara cù Istanbul è altre linee di treni à alta velocità cuntinueghjanu rapidamente.

U trenu d'alta veloce dà u morale

Karaman cuntinuò e so parolle cusì:

"Avemu fattu tutte e linee di treni à alta velocità basate in Ankara. Finiremu ancu a linea di Istanbul in 2013. Sarà trè ore da Ankara à Istanbul. Calchì volta pigliu treni. Aghju incuntratu ghjovani in u trenu veloce. I ghjovani sò assai soddisfatti. "Semu fieri", dicenu. U trenu d'alta velocità dà veramente à a ghjente una spinta in a morale. Avemu fattu una ricerca nantu à questu. A morale di e persone cresce in i paesi cù treni d'alta velocità, avemu vistu questu. E ferrovie sò state localizzate in l'ultimi anni. Cù i nostri propri contraenti, avemu cuminciatu à finisce in u più cortu tempu è à u prezzu più prezzu. Pretendemu chì a linea di trenu d'alta velocità Konya era a linea più economica chì avemu finitu ".

Nova cumpagnia per l'esportazione

"Semu in cooperazione cù i paesi di u GULF. 12 paesi di u golfu sò ghjunti in Turchia, avemu datu un briefing. Pudemu i so rapprisentanti nantu à u trenu d'alta veloce. Dopu a so investigazione, ci anu dettu chì ùn avemu micca cunnisciutu Turchia cusì luntanu nantu à a ferrovia. Dicianu: "Perchè ùn site micca venutu, i Cinesi è l'Auropei correnu in u nostru paese?" Avà avemu principiatu una nova cumpagnia. Serà publicu. Ferrovie Ankara EGO, Istanbul Transportation, TÜLOMSAŞ seranu partenarii in questu. U nostru scopu hè di esportà e ferrovie in Turchia. A cumpagnia serà una grande cumpagnia di prughjettu cù campi cum'è furmazione è cunsulenza. Cum'è una sucietà, daremu i travaglii à l'imprenditori per via di licitazioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*