İZBAN Hyundai Rotem Cooperation

Spiegazione Izban da Aziz Kocaoglu
Spiegazione Izban da Aziz Kocaoglu

U cuntrattu cù Hyundai Rotem, chì hà vintu l'offerta per 40 treni EMU di İZBAN, serà firmatu cù una cerimonia à a quale u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Aziz Kocaoğlu.

U più grande sistema di trasportu publicu ferroviariu urbanu di Turchia, İZBAN, serà acquistatu da İZBAN per espansione ulteriormente u serviziu di trasportu publicu sicuru, còmode, rapidu, pulitu, tranquillu, faciule è economicu chì offre à a ghjente di İzmir.

Cuntrattu per 40 rame EMU

Serà firmatu u sabbatu 17 di marzu di u 2012. Cerimonia di u cuntrattu in İZBAN Headquarters Building-Çiğli
si terrà à 10.30 am.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman, l'ambasciadore sudcoreanu in Turchia Sangkyu Lee è u CEO di Hyundai Rotem, Min-Ho Lee, è parechji burocrati anziani assisteranu à a cerimonia di firma. . .

L'imprese Hyundai Rotem, CAF è CSR Zhuzhou anu presentatu offerte per l'offerta per 10 treni suburbani EMU detenuti da İZBAN u 2011 ottobre 40, è Hyundai Rotem hà datu l'offerta più bassa cum'è 179 milioni 998 mila 812 dollari (circa 340 milioni TL) Risultatu di a valutazione fatta da a cumissioni di l'offerta, a cumpagnia hà u dirittu di custruisce i novi treni İZBAN. Dopu à a firma di u cuntrattu, i treni seranu in İzmir cù 20 setti in u 3u mese, 7 setti in i seguenti 17 mesi, è 7 setti in i prossimi 20 mesi. Cù l'arrivu di i treni in İzmir, u numeru di treni di İZBAN aumenterà à 73.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*