Passi concreti iniziati per Trabzon Logistics Center

Passi concreti sò stati fatti in quantu à u centru logisticu, chì hè unu di i temi di l'agenda più impurtanti in Trabzon recentemente. In quantu à u sughjettu, a riunione chì hà participatu da u nostru presidente di u Cunsigliu Şükrü Güngör Köleoğlu hà assistitu da u guvernatore di Trabzon Dr. Hè statu tenutu sottu a presidenza di Recep Kızılcık.

U sindaco Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di TTSO M.Suat Hacısalihoğlu, presidente di l'Unione Orientale di l'Esportatori di u Mari Neru Ahmet Hamdi Gürdoğan, presidente di l'Assemblea Provinciale Haydar Revi, presidente di u Cunsigliu di ISL, l'Istitutu di Logistica è Economia chì opera in Germania, Prof. Dr. Hans Dietrich, Direttore di DDG, una cooperativa di istituzione logistica in Germania, Thomas Nobel, è Rudiger Beckmann, manager di Jade Weser Port in Germania, anu assistitu.

A delegazione, chì hà stabilitu centri di logistica in Germania, hà visitatu i spazii logistichi potenziali in Trabzon è hà realizatu studii di fattibilità in questi spazii. I cumitati, chì anu identificatu trè spazii potenziali, trasformeranu questu in un rapportu dopu avè fattu studii di fattibilità. A delegazione, chì face inspezioni per a logistica in a regione, deciderà induve hè più prufittu è fattibile dopu à l'esami tecnichi chì facenu.

A delegazione, chì si scontra cù l'istituzioni pubbliche pertinenti è e zoni industriali urganizati, hà ancu focu annantu à u putenziale logisticu di Trabzon, i vantaghji logistichi derivanti da a so struttura geografica, è quali posti puderanu esse centri putenziali.

Dichjarà chì stu rapportu, chì custituisce l'infrastruttura tecnica assai impurtante di Trabzon in u Caucasu è in Russia in termini di logistica, hè statu preparatu cunsiderà l'esempii di applicazione in Germania è in u mondu, u guvernatore Kızılcık hà dettu: "U rapportu tecnicu di u Centru Logisticu farà luce. nantu à noi in questu campu. Credu chì stu rapportu tecnicu cuntribuisce assai à u pusizziunamentu di u centru logisticu, a determinazione di a carta stradale, è a realizazione di stu sognu in questu quadru. Stu rapportu tecnicu pruducerà una funzione decisiva in a pruduzzione è a pruduzzione di a decisione da esse fatta à u livellu regiunale.

Presidente di u Cunsigliu di ISL, l'Istitutu di Logistica è Ecunumia chì opera in Germania, Prof. Dr. Hans Dietrich hà dettu ancu: "Facemu l'infrastruttura di i centri logistichi in Russia, Cina è Bielorussia micca solu in Germania, ma in tuttu u mondu. U Centru Logisticu da esse stabilitu in Trabzon deve esse apertu à i mercati mundiali, partendu da i mercati regiunali. In a filusufìa di a logistica, a cooperazione deve esse fatta cù tutti i segmenti, micca solu u so locu fisicu, a so situazione geografica è u pensamentu culturale sò assai impurtanti. Cunsiderendu tutta sta situazione, Trabzon hè un centru impurtante in termini di logistica in Turchia è a Regione di u Mari Neru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*