Tram Locale Verme à Seta Conte i Ghjorni Per Andà nantu à E Strade Di Bursa

Tram di i vermi à seta
Tram di i vermi à seta

Sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Bursa Durmazlar Hè firmatu u cuntrattu di compra di u tram naziunale "Silkworm" pruduttu da a Holding.

Dopu un breve tour in tram in l'installazione di Burulaş in Acemler, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu à i ghjurnalisti chì u prototipu di u tram hè statu pruduttu in 2 anni.

Altepe hà dichjaratu chì a linea T1, induve i tramvii seranu utilizati, si espansione à l'est, u punente è u nordu di a cità cù u tempu, è hà dettu:

"Durmazlar A cumpagnia hà ricevutu u certificatu di qualità di u veiculu mudernu, standard mundiale circa 2 mesi fà è in l'offerta chì avemu fattu, Durmazlar A cumpagnia di novu hà datu a megliu offerta. Cusì, hè statu determinatu chì sti veiculi muderni seranu in e rete di tram in Bursa. Spergu chì questi tramvii muderni correranu in e strade di Bursa, vale à dì nantu à a linea T1, questu veranu. Cuntrattemu per 6 tram è a consegna di i nostri veiculi principia à a fine di ghjugnu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta questione. I veiculi passeranu rapidamente nantu à a linea T6 di 1 chilometri, chì avvolge u centru di a cità, in 2-3 minuti. In u futuru, culligaremu l'est di a cità à Yıldırım, l'ouest à a regione Çekirge è u nordu à sta linea principale. In questu sensu, a prima estensione di a linea serà à u terminal.

Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Holding, hà nutatu ch'elli eranu qualchì volta entusiasmati è à volte preoccupati in stu viaghju difficiule, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Eramu entusiasmati è preoccupati mentre pruduciamu, ma avemu successu. Un novu settore hè avà emergente in Turchia. Credu chì stu settore si svilupperà cun noi in questa geografia. Spergu chì continuerà à serve u mondu oltre Bursa. Hè necessariu d'invistisce 50 milioni d'euros in un tali prughjettu, ma i nostri 60 anni di risorse in l'industria di a machina ci anu aiutatu à risolve stu prublema cù 20 milioni d'euros. Oghje, avemu purtatu stu sforzu di tram à un livellu cusì bellu chì a cumpagnia Alstom hà decisu di fà custruì i corpi di i treni d'alta velocità chì anu custruitu per l'Italia, è avemu cuminciatu à exportà à Alstom u 7 d'aprile. I stranieri anu guadagnatu tanta fiducia in noi chì avà ancu avè u so corpu principale custruitu da noi.

Dichjarà chì u costu di un veiculu hè di 1 milioni 599 mila euro, Durmaz hà dettu: "Questi veiculi sò stati acquistati per 2 milioni 200 mila euro. U primu trenu di 100 chilometri di velocità in Auropa hè statu custruitu in u 1803, è ancu s'è simu 210 anni in daretu, l'avemu avà superatu. Avemu da accettà i veiculi di metro. "Vogliu chì e nostre altre cità venenu è avè indici di fiducia più altu in i veiculi fatti in u locu", disse.

In seguitu, in un hotel, u cuntrattu di compra di 6 tram hè firmatu trà a cumpagnia è a cumuna.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*