U presidente Aktaş hà annunziatu a Roadmap ... U più grande scalpel à u trasportu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, u 34esimu ghjornu di a so nova missione, hà spartutu a mappa stradale chì avianu tracciatu cù u publicu, davanti à e camere, per fà di Bursa una cità più vivibile. Spieghendu i prughjetti annullati, riveduti è in corso, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì farà tuttu ciò chì l'interessi di Bursa è di a municipalità necessitanu senza perseguite un spettaculu. Enfatizendu chì ùn perseguiranu micca i sogni fighjendu a realità è a situazione attuale, u sindaco Aktaş hà dettu: "Bursa hè avvolta intornu à u mo corpu, cum'è u sangue chì circula in tuttu u mo corpu. A nostra sola preoccupazione hè di riceve e benedizioni di a nazione ", disse.

Dopu à a dimissioni di Recep Altepe, u sindaco Alinur Aktaş, chì hà pigliatu a sede di a Municipalità Metropolitana è hà iniziatu u so duveria u 3 di nuvembre, hà spartutu cù u publicu a carta stradale chì seguitanu u 34 ghjornu di u so duvere, dopu à u trafficu di riunioni chì principiatu da u primu ghjornu. U presidente provinciale di u Partitu AK Ayhan Salman ùn hà micca lasciatu u presidente Aktaş, chì era davanti à e camere in a cunferenza di stampa tenuta à u Centru di Cultura di u Cungressu Atatürk Yıldırım Beyazıt Hall, in questu ghjornu impurtante. À l'iniziu di u so discorsu, u presidente Aktaş hà ringraziatu u MHP è i membri indipendenti per a gentilezza chì anu dimustratu durante l'elezzioni presidenziale, è spiegò i passi chì farà in ogni campu da u trasportu à a trasfurmazioni urbane, da u turismu à u sport.

Fighjulu a realità

Dichjarà ch'ellu era u sindaco di u distrittu più grande di Bursa dopu à u centru per 13,5 anni è chì avia studiatu bè da u primu ghjornu chì u so nome hè statu datu à u Metropolitanu, u sindaco Aktaş hà dettu: "İnegöl hà ancu avutu una crescita di l'economia, l'industria è a pupulazione. Di sicuru, i prublemi eranu minori paragunatu à quì. U mo scopu ùn hè micca di rant. S'ellu ci sò sbagli, per detectà, ma micca per punisce à qualchissia. Per rivisione i requisiti per esse rivisioni, per annullà qualsiasi chì deve esse annullatu. Semu decisi à abbraccià quelli chì anu bisognu di cuntinuà finu à a fine. Ùn aghju mai un modu di appiccà, di taglià, di licenzià, di cambià. Ùn sò micca dopu à u spettaculu. Qualunque sia l'interessi di Bursa esigenu, qualunque sia l'interessi di a municipalità esigenu, avemu da fà. Fighjulu a realità è a situazione attuale, ùn persecu micca i sogni. Chì pudemu fà per fà Bursa una cità più vivibile? Per questu, sò prontu à cunsultà cù tutte l'istituzioni, l'urganisazioni non governamentali, l'associazioni è e fundazioni. Ùn aghju micca cumplessi. Avemu principiatu e visite di u distrittu. Dumani andemu à Nilüfer è Mudanya. Avemu da finisce e visite di u distrittu in dicembre. Ùn importa micca chì quellu presidente m'hà chjamatu o ghjuntu à u mo uffiziu o micca ", disse.

pesu di u debitu

Ricordendu a formula 3P, chì hà listatu cum'è soldi, persunale è prughjetti, u sindaco Aktaş hà nutatu chì s'ellu ci hè armunia è armunia trà questi trè, ùn importa ciò chì a scala di a municipalità hè, ùn ci sarà micca prublemi. Nutendu chì più l'armunia hè ottenuta in 3P, u più successu serà u risultatu, Aktaş hà dettu: "Avemu da esse inseme cù i nostri citadini in a so amarezza. Se vulete, pavimentà e strade cù l'oru, se ùn pudete micca custruisce cori, ùn hè micca pussibule di successu. Avemu da piglià questi 3 in armunia. Avemu prublemi cun questu. Ùn ci hè cumuna senza debitu. A cumuna hà debiti. U puntu hè di avè debiti sustinibili. Hè normale per a 4a municipalità più grande di Turchia avè debiti, sempre chì ùn affetta micca a vostra situazione generale. A nostra municipalità metropolitana hà debiti seri. Ci sò debiti finu à u 2032, pò esse normale. U 60 per centu di i debiti seranu pagati in 2018, 2019 è 2020. Puderaghju dì questu nantu à 2018. I nostri rivenuti 2018 ùn copre micca e spese generale è i prestiti. I nostri crediti sò chjusi, ùn avemu micca u dirittu di riceve. Ùn aghju micca a minima preoccupazione. Ùn dicu micca per esse caru. A mo assicurazione, prima di tuttu, di Allah, dopu u nostru presidente, chì hè u capu di a nostra causa è un sindaco assai bonu, i nostri ministri, u nostru vice-primu ministru chì hà un postu impurtante in a pulitica di Bursa, i nostri ex ministri, a nostra urganizazione pruvinciale. , chì sò dui nomi putenti, seranu cun noi cù i so suggerimenti è critichi ". U sindaco Aktaş, nantu à a dumanda di un ghjurnalistu, hà aghjustatu chì u debitu di a Municipalità Metropolitana hè di circa 2 - 4,5 miliardi di lire.

Cum'è un citadinu ordinariu.

U sindaco Aktaş, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u so travagliu da u primu ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, hà scontru cù i sindaci di u distrittu, u vice-primu ministru Hakan Çavuşoğlu, i deputati è l'urganisazione, viaghjate in autobus è metro, cuntattate i citadini personalmente, è Dapoi u venneri scorsu, hè statu in Bursa è hà ancu dichjaratu ch'ellu risiede. Nutendu chì hà viaghjatu in u so propiu veiculu privatu in questu tempu è hà avutu l'uppurtunità di vede a cità à traversu l'ochji di un citatinu ordinariu piuttostu chè di un sindaco, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì ci restanu solu 16 mesi per l'elezzioni, è chì duveranu. agisce in modu intelligente è raziunale. Rimarchendu chì s'ellu si sviluppanu un prughjettu oghje, ùn hè micca pussibule di compie ancu un prughjettu mediu in un periudu di 16 mesi mentre dicendu a so offerta, sospensjoni, obiezione, u presidente Aktaş hà dettu chì hè inevitabbile per alcuni prughjetti esse annullati. è per altri à esse rivisu.

Ùn sapia micca s'ellu u mo babbu era sbagliatu

U presidente Aktaş, chì hà dettu: "Se i cori ùn battenu micca in modu cullettivu, ci saranu definitivamente prublemi", hà dichjaratu ch'ellu ùn hè nunda solu, è chì i so cumpagni di squadra, travagliadori, funzionari, burocrati è amministratori chì travaglianu in Metropolitan, BUSKI è cumpagnie affiliate. cuntribuisce ancu à stu prucessu. Ricordendu chì ci sò alcuni rumuri cum'è "300 persone seranu liberate" è "2000 persone seranu liberate" in l'opinione publica, u sindaco Aktaş hà dettu: "Ùn aghju mai ghjucatu cù u pane di nimu in a mo vita. Cercu rifugiu in Allah da questu. In ogni casu, s'e aghju avutu un babbu chì ùn hà micca travagliatu, ùn hà micca pruduciutu, trascuratatu è sbagliatu, ùn l'aghju micca cunnisciutu, lasciami esse franca. Ùn cunnoscu micca parolle fantastiche. Qualunque sia, avemu da fà. Ùn permetteraghju micca quelli chì volenu creà una percepzione nantu à questu tema. Seremu orientati à i risultati. Faremu ciò chì deve esse fattu senza esitazioni. Quandu facemu una prumessa, certamente a mantenemu. Faremu bè u nostru contu, seremu trasparenti. E cose ùn funzionanu micca cù a bravura di qualcunu. I pussibulità sò limitati, ùn ci sò micca risorse illimitate. Prima di tuttu, avemu da trattà cù ciò chì hè urgente, ciò chì cuncerna più persone. A nostra sola preoccupazione hè di riceve e benedizioni di a nazione è di preparà a nostra Bursa per l'elezzioni lucali è generali di u 2019 in u megliu modu pussibule ", disse.

U più grande scalpel à u trasportu

Esprimendu chì u prublema più impurtante in Bursa vene in prima linea cum'è u trasportu, u sindaco Aktaş hà dettu chì anu da agisce in a realità di u bilanciu è fà una analisi di u costu-benefiziu. Ricordendu chì u metro hè una realità inevitabbile in e cità in via di sviluppu, Aktaş hà ringraziatu l'ex presidenti per u travagliu impurtante fattu in u passatu nantu à questu tema. Spieghendu chì Bursa hà una linea di u sistema ferroviariu di 48 chilometri è questu hè un numeru sustanziale, u presidente Aktaş hà dettu chì hà da fà alcuni studii per aumentà a frequenza di i voli è aumentà a capacità di i vagoni in modu di riduce l'intensità sperimentata in u viaghju. ore di matina è sera in u metro. Esprimendu chì facenu un accordu in e cunnessione stradale laterale per accelerà u flussu di trafficu nantu à l'autostrada D200 nantu à l'asse est-ovest, u sindaco Aktaş hà annunziatu chì ci sò 200 punti di uscita per l'autostrada D213 trà Kestel è Görükle. Esprimendu chì ùn ci hè micca un sistema in u mondu induve qualchissia pò andà duv'ellu vole, Aktaş hà dettu, cullighjendu i veiculi chì venenu da a direzzione di İzmir à a strada circundante cù un viaductu prima di ghjunghje à Acemler, dirigendu i veiculi chì escenu da Soğukkuyu à a strada Mudanya, assicurendu a cunnessione Dikkaldırım di a junction di Mudanya, cumpletendu l'espropriazioni nantu à a strada di 30 metri, hà dichjaratu chì prughjetti cum'è a cunnessione di Panayır-Yeniceabat-Recep Tayyip Erdoğan Boulevard è a cunnessione di Mimar Sinan Boulevard, chì hè una alternativa à a strada di Ankara , cù Otosansit cuntinuerà.

U presidente Aktaş hà ricurdatu chì 700 milioni di TL sò stati spesi nantu à a linea T8 di 100 metri, di cui 2 metri sò sotterranei, è hà annunziatu ch'elli seranu in un sforzu per compie u prugettu in u modu più sanu dopu à questu tempu.

U sustegnu serà dumandatu da Ankara

U presidente Aktaş, chì hà dichjaratu chì ci hè statu constantemente parlatu in Bursa chì u putere di Ankara ùn hè statu usatu abbastanza, pissà à a porta di Ankara per dui prughjetti impurtanti. Esprimendu chì ospiteranu prestu u presidente Erdoğan in Bursa, u presidente Aktaş hà dettu: "Contaremu di a nostra eccitazione. Dumandemu à u nostru presidente di sustene u Ministeru di i Trasporti per inizià u prughjettu di metro Yıldırım di 6,5 chilometri. Inoltre, l'alternativa stradale di l'anellu miridiunali espressa in i piani maestru hè assai impurtante. Questu hè u sicondu prublema chì dumanderemu à u nostru presidente in modu enfaticu, piuttostu chè di parlà di parechje cose è di lascià in l'aria ", disse.

Cancellazione di a funivia di a cità

Nutendu chì anu annullatu u prughjettu di abbassà a funivia à Gökdere, chì u costu ghjunghjerà à 100 milioni di TL, Aktaş hà dettu: "A funivia per Uludağ hè stata custruita cù build-operate-trasferimentu, hè un prughjettu currettu. Una scala più bassa hè stata determinata cum'è in Marmaray è Osmangazi Bridges. Se u passageru hè sottu à 300 mila, a municipalità finanziarà, ma guardemu, ùn hè micca sottu à 700-800 mila. Nisun prublema quì. Pudete ancu piglià in prestito a linea Gökdere, pudete fà, ma pudete operà? Ci sò prublemi seri. In a strada di Uludağ, si vede l'arburi, è quandu nevica, si vede a tappa bianca. Chì hà da vede quandu si mette nantu à sta linea ? Custa a storia se avemu usatu sta risorsa per pavimentà è espansione a strada nantu à a linea sud-nord ", disse. U presidente Aktaş hà dettu chì u prughjettu chì portarà a funivia finu à u Kültürpark hè statu ancu arrestatu.

Annunciendu chì u viaductu di cunnessione Kükürtlü - Hotsu è i prughjetti di viaduct Yıldırım Şükraniye sò stati ancu annullati, u presidente Aktaş hà annunziatu chì a vendita di piastra S si ferma ancu.

Grandi danni à l'idrovolante

Esprimendu chì i voli di l'idrovolanti cù una media di 1.2 passageri sò stati terminati finu à avà, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì u costu annuale di u scontu fattu nantu à u sistema ferroviariu hè di 13 milioni di TL per a municipalità, è a perdita di 10 mesi di l'idrovolante. hè 18 milioni di TL. Nutendu chì quandu si sò scontri cù i Sindaci Metropolitani di Istanbul è di Kocaeli, anu discututu u prublema di monitorà u Mari di Marmara da l'aria 7/24, u Sindaco Aktaş hà dettu: "Daremu u megliu di i 4 aerei chì avemu da Istanbul per stu travagliu. . Ùn hè micca una cuncessione, riceveremu u nostru redditu da l'usu. Venderemu l'altri trè cù u più altu ritornu ", disse.

U presidente Aktaş hà annunziatu chì u prughjettu di a stazione di trasferimentu di rifiuti solidi per un valore di 12 milioni di TL, u Prughjettu Orhangazi Olive Processing Facility è u prugettu Mustafakemalpaşa Tower Restaurant cù un prezzu di offerta di 13 milioni di TL, chì sò previsti per esse custruitu in Isabey, sò stati ancu abbandunati.

Ùn tutti ùn vincenu un match

Toccu à u tema di a trasfurmazioni urbane, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì discuteranu di sta questione cù e camere pertinenti è chì farà u travagliu necessariu senza fà soffre à nimu. Dichjarà chì i travaglii fatti nantu à i parcelle ùn sò micca curretti, u sindaco Aktaş hà dettu: "A distruzzione di 150 appartamenti è a custruzzione di 400 invece di elli ùn pò micca esse spiegata da a trasfurmazioni urbane. Ci sò lati di u prublema, ci sò citadini, municipalità, stati è cuntrattuali. Ma micca tutti vincenu un match. Se qualchissia vince, qualchissia perde. Hè chjaru chì ci vole à ingrandà a cità. U prucessu in relazione à u precedente 0.50 cuntinuerà cum'è determinatu da u ministeru. Ma avemu bisognu di ingrandà a cità à punente cù novi zoni. Ùn hè micca un travagliu per truvà una suluzione aumentendu un edifiziu di 5 piani à 10 piani in u so locu attuale. Inoltre, ci hè l'incidentu di Doğanbey. Ci sò ancu altri edifici alti, ma Ulucami, u bazar coperto, hè un sughjettu preoccupante perchè taglia a vista di Uludağ è hè cum'è un pugnale appiccicatu in u latu di a cità. Mi piacerebbe ancu fà qualcosa nantu à questu. "Aghju certe cose in mente, ma cunsultaremu cù u nostru presidente in particulare", disse.

U presidente Aktaş hà nutatu chì eseguiranu l'applicazioni necessarie senza superà i limiti permessi da u ministeru in tematiche cum'è e spazii di recreazione è l'arrangiamenti di e zone verdi.

Attaccu turisticu è prumuzione

Nutendu chì cù u scopu di mette in risaltu l'identità verde di Bursa, arrangiamenti paisaghjistici seranu fatti in particulare à l'ingressu di a cità, u sindaco Aktaş hà enfatizatu chì riceveranu ancu sustegnu da u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua in questu sensu. Esprimendu chì anu acceleratu u travagliu in l'area induve si trova u vechju stadiu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì hè un prughjettu triplu chì risponde à i bisogni di parcheghju in a regione aghjunghjendu a scola è a sala di sport à fiancu, è chì pianteranu seriu arburi è u vechju stadiu diventerà una piazza degna di Bursa.

Sottulineendu chì Uludağ hè unu di i prublemi più impurtanti chì deve esse trattatu, u presidente Aktaş hà dichjaratu chì ancu u Dipartimentu Uludağ puderia esse furmatu. Nutendu chì Uludağ pò esse una fonte impurtante di ingressu per Bursa micca solu per 2 mesi, ma ancu per 12 mesi di l'annu, u presidente Aktaş hà dettu: "I travaglii nantu à l'acqua è a fognaria sò stati realizati, ma ùn avemu micca pussutu custruisce u parcheggio multipiano, stazione di trattamentu, centru di cungressu è spazii sportivi. L'avemu ancu spressu à u nostru Ministru di Foreste. U sughjettu serà discututu largamente in l'attellu di turismu chì si terrà. Facemu u travagliu necessariu per un Uludag chì serve per 10 mesi, piuttostu cà un Uludag chì cattura mosche per 2 mesi è senza trafficu per 12 mesi, per dì cusì ", disse.

U presidente Aktaş hà dichjaratu chì u Centru di Cungressu è Cultura di Atatürk hà da cumincià à sperimentà un periodu pienu di urganisazioni internaziunali è hà enfatizatu chì l'avvenimenti induve i piatti lucali seranu esposti seranu in diverse zone.

I servizii chì toccanu u publicu

Dichjarà chì a municipalità metropolitana hà 11 filiali, tutte e filiali cum'è Burulaş è Burfaş sò valutate separatamente è alcuni cambiamenti sò stati fatti in i livelli di gestione, u sindaco Aktaş hà dettu: "Istanbul hà 24 strutture suciali, Bursa hà 56-57 strutture è hè à u puntu di tuccà u publicu.S'ellu ci hè un inconveniente, nimu ùn si scusarà. Ci hè un debitu di 43 milioni. Avemu da cunsiderà tutti questi. A mo parolla ùn hè micca à nimu, aghju fighjulatu u prossimu prucessu. Ùn aghju micca un prublema cum'è i chjuderaghju tutti è finiscinu. Avemu boni facilità chì toccanu u publicu, cuntinueghjanu in ogni modu. U persunale deve esse usatu in modu efficiente. Ok, ùn simu micca per prufittu, ma ùn simu micca per perdita. Almenu capu à capu. Avemu emessu un addendum à 5 offerte in Burulaş. Avia da esse fatta issi ghjorni, l'avemu posposta. Hè pussibule di riduce u travagliu di 105 milioni da 10-15 milioni. "Avemu da entre in tutte e cellule", disse.

Supportu per Bursaspor

Mentendu Bursaspor è Metropolitan Belediyespor Club in u so discorsu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì Bursaspor hà un valore impurtante in questa cità è chì hà ottenutu una bona tendenza quist'annu. Esprimendu chì u club hà alcuni prublemi finanziarii, u sindaco Aktaş hà dettu: "Aghju dumandatu à u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Konya. Custruìu u stadiu per 1,5 milioni di lire in 160 anni è si facenu partite internaziunali. Avemu passatu 500 milioni di TL, ùn avemu micca ghjucatu partite internaziunali è 80-100 milioni di più seranu spesi. Ci sò casi di cunfiscazione senza espropriazione. Vogliu ringrazià u nostru presidente Recep è a so squadra, anu fattu un bellu travagliu in relazione à u sport. Tuttavia, avemu da fà una certa rivisione. Ci hè un prucessu in corso riguardanti Bursaspor. Avemu da dà à u stadiu u megliu sustegnu. L'entrata è l'uscita di u parcheghju, u paisaghju sarà fattu ", disse.

Ricordendu chì u Metropolitan Belediyespor Club hà ottenutu impurtanti successi naziunali è internaziunali, u sindaco Aktaş hà aghjustatu chì ci deve esse una dimensione chì tocca à u publicu più in particulare in l'sport indoor, seguita da i zitelli, i ghjovani, e mamme è i babbi, micca solu in u campu. ma ancu nantu à i tribune.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*