A ferrovia scenderà da Görele à u Mari Neru

A ferrovia scenderà da Görele à u Mari Neru
Görele Port Liman İşletmeleri A.Ş., fundata da imprenditori di Görele, u cummerciante di nocciole Mustafa Demirci, l'imprenditore è u pruprietariu di a fossa di ghiaia Abdurrahman Süleymanoğlu, è a personalità di i media Turhan Sinirlioğlu, anu annunziatu chì i travaglii per u portu è a fabbrica di cimentu custruiranu cuntinueghjanu.

Furnendu infurmazione nantu à l'investimentu, chì u prughjettu, i studii di fattibilità è CED cuntinueghjanu rapidamente, Turhan Sinirlioğlu, unu di i partenarii di Görele Port, hà dettu chì ghjunghjeranu à u stadiu innovativu in pocu tempu.

U portu chì tentemu di custruisce preparendu u prughjettu publicu "Sinirlioğlu", cunsultendu cù u nostru guvernatore Dursun Ali Şahin è ottene u so sustegnu, serà u più grande portu in u Mari Neru. Durante u nostru travagliu, u Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti hè vinutu personalmente è hà fattu una ispezione in situ. I funzionari DLH anu ancu furnitu supportu tecnicu è assistenza in i nostri studii di determinazione di prufundità. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu da i funzionari di u Ministeru di u Trasportu è a Direzzione Regiunale DLH, ùn ci hè micca un altru prughjettu di custruzzione portu di questa dimensione in questa regione. Di sicuru, hè apprezzatu chì u travagliu di un portu di questa dimensione dura assai tempu.

U tiratu di u nostru portu, chì avarà una lunghezza di 2 mila metri, serà di dodeci metri. Pruvamu di custruisce un portu induve ancu i navi di 100 mila tunnellate grossi ponu facilmente attraccate. U costu di u prugettu serà di circa 85 milioni di dollari. U nostru scopu hè di compie a custruzzione in dui anni è mette in serviziu u portu in u 2015. Quandu u portu hè messu in serviziu, ancu a petra di u Mari Neru diventerà d'oru, puderemu esporà petra à u mondu.Speremu chì quandu u nostru portu hè finitu, a ferrovia chì falà à u Mari Neru. scenderà ancu da Görele. Pensemu chì, mentri l'Organizazione di Pianificazione di u Statu hè u portu più grande di u Mari Neru, ùn riducerà micca a strada ferroviaria da una altra pruvincia o distrittu.

Cridemu chì Giresun, appiccicatu trà duie grande cità, romperà a so propria cunchiglia. Giresun farà un nome per ellu stessu cù i so investimenti in i prossimi 5 anni. Mentre a custruzzione di a Fabbrica di Portu è Cimentu hè in corso, in a nostra cità seranu implementati altri dui prughjetti maiò, chì ùn possu micca divulgà per avà.

Cum'è una nazione, avemu avutu abituatu à aspittà tuttu da u statu dapoi anni. U nostru guvernu attuale hà cambiatu questi abitudini. Au lieu de donner du poisson aux gens, il leur donne des cannes à pêche et leur apprend à pêcher. L'investimentu hè diventatu più faciule cù l'incentivi è i supporti dati à a nostra regione. Quandu andate in Ankara per un investimentu, site accoltu è datu un grande sustegnu per risolve i prublemi chì scontri. Recentemente avemu ricevutu un grande sustegnu è assistenza da u nostru Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, u nostru Ministru di Trasporti Binali Yıldırım è i nostri Burocrati durante i nostri cuntatti Ankara. "Sempre chì investite cum'è imprenditore, dicenu, simu pronti à sustenevi cù tutti l'organi di u statu", disse.

Surghjente: www.yenitirebolu.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*