70 milioni di TL sò stati spesi per i scavi archeologichi di Marmaray

70 milioni di TL sò stati spesi per i scavi archeologichi di Marmaray
Dursun Balcıoğlu, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti di u sistema ferroviariu à a Presidenza Provinciale di Istanbul di l'Associazione Tecnica di Staff (TEKDER). Ricordendu chì u Prughjettu Marmaray serà messu in serviziu u 29 d'ottobre di questu annu, Balcıoğlu hà dettu: "Circa 70 milioni di risorse TL sò stati spesi per i scavi archeologichi iniziati durante i travaglii".
Dursun Balcıoğlu, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà datu infurmazioni nantu à i Prughjetti di u Sistema Ferroviariu à a Presidenza Provinciale di Istanbul di l'Associazione Tecnica di Staff (TEKDER). Balcıoğlu, chì hè ancu un membru di u Cunsigliu Consultivu TEKDER, hà parlatu di l'investimenti attuali in i sistemi ferroviari in Istanbul è i prughjetti di i sistemi ferroviari da esse realizati in una proiezione di 10 anni in a so presentazione.
Sottulineendu chì a pupulazione di 13,6 milioni provoca 24 milioni di movimenti di veiculi à ghjornu, Balcıoğlu hà infurmatu chì "In più di questu, 400 veiculi si uniscenu à u trafficu ogni ghjornu". Ellu hà dichjaratu chì, mentri 2004 milioni di viaghji ogni ghjornu sò stati fatti in u 11, stu numeru hè aumentatu à 2012 milioni in u 24. Hà sottolineatu ancu chì in a cità chì cunnetta i dui cuntinenti, ci sò circa 1,1 milioni di persone chì traversanu trà i cuntinenti per ghjornu.
Dursun Balcıoğlu, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari, hà dichjaratu ch'elli anu focu annantu à l'investimenti in u sistema ferroviariu per creà suluzioni per u trasportu di Istanbul, è hà dichjaratu chì a quota tutale di a rete di u sistema ferroviariu in u trasportu di Istanbul in 2012 aumenterà da 13 per centu à 2016 per centu in 31,1.
Ellu hà dichjaratu chì mostraranu alcuni di l'artefatti storichi scuperti durante l'opere in Yenikapı in e stazioni. Dursun Balcıoğlu, chì hà dichjaratu chì circa 70 milioni di TL di risorse sò stati spesi per scavi archeologichi, hà dichjaratu chì prutege a storia di Istanbul.
Rispondendu à e dumande di i participanti in a Sala di Seminariu di a Presidenza Provinciale TEKDER d'Istanbul, Balcıoğlu hà ancu rispostu à una dumanda annantu à l'accidentu di gru accadutu in Yenikapı recentemente. Dursun Balcıoğlu hà dichjaratu chì a grua è u so circondu, chì sò stati nutati per esse in riscu di basculazione per l'effettu di e forze laterali, sò stati viotati è assicurati, è chì a gru hè cascata quandu l'autorità per disassemble a gru era per ghjunghje. Ellu hà dichjaratu chì e misure di sicurezza pigliate anu ghjucatu un rolu maiò in a prevenzione di ogni perdita di vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*