Approvazione da l'ÖYK à a vendita di i terreni di TCDD

Approvazione da l'ÖYK à a vendita di i terreni di TCDD
L'Altu Cunsigliu di Privatizazione (ÖYK) hà appruvatu a vendita di immubiliarii in Istanbul / Başakşehir registrati à u nome di TCDD è immubiliarii in e pruvince di Aydın, Erzurum, Mardin è Tunceli registrati in u Tesoru di Finanze.

Sicondu e decisioni di l'ÖYK publicate in l'emissione d'oghje di u Gazzetta Ufficiale, l'immubiliare nantu à l'isula 281, parcel 1 in Kiremitçiler District di Edirne's District Central, chì a pruprietà appartene à u Tesoru, hè stata inclusa in u scopu di privatizazione è u prugramma.

L'immubiliare in questione serà privatizatu da u metudu di vendita è a vendita serà realizata da a vendita di l'attivu, ogni tipu di mantenimentu, riparazione è operazione di l'immubiliare in quistione finu à a fine di e prucedure di privatizazione, è tutte e passività derivanti da questu real. immubiliare è l'ingudu per esse ottenutu da u so funziunamentu serà lasciatu à u Tesoru di i Finanzi, è e prucedure di privatizazione seranu compie in 2 anni.

Mentre ÖYK hè stata registrata à u nome di a Direzzione Generale di a Republica di Turchia Ferrovie Statali (TCDD), e specificazioni di l'offerta sò state presentate à Cemal Bilgingüllüoğlu, chì hà fattu l'offerta più alta per 201 milioni 1 mila lire, per l'immubiliare situatu nantu à u pacchettu. 3, isula 300, in u paese di Hoşdere, u distrittu di Başakşehir d'Istanbul, chì era inclusu in u scopu è u prugramma di privatizazione. A decisione nantu à a so vendita hè stata appruvata. In u quadru di a decisione, l'amministrazione hè stata autorizata à firmà un cuntrattu di vendita è cumpiendu i requisiti di a decisione.

U Cunsigliu hè statu sceltu da Nihat, chì hà fattu l'offerta più alta, per l'immubiliare situatu nantu à a parcella 735 isula 2 in Davutlar a cità di Kuşadası distrettu di Aydın, registrata à u nome di u Tesoru di u Tesoru, cù un prezzu di 3 milioni 10 mila lire. , è per a pruprietà situata nantu à a parcella 2217 isula 1 in Didim District di Didim distrittu, cù un prezzu di 2 milioni 25 mila lire. Ellu decisu di vende à Soylu.

Istanbul Halıcılık Tekstil ve Gıda Pazarlama Sanayi Ticaret Ltd., chì hà fattu l'offerta più alta di 250 milioni 40 mila lire, per l'immubiliare situate in l'isula 69, parcelle 14-201 in u distrittu di Gez di Yakutiye di Erzurum. Şti., Maba Alimentazione Agricoltura Bestiame Petroleum Construction Import Export Industry and Trade Ltd., chì hà fattu l'offerta più alta di 1064 milioni di lire per l'immubiliare situata in 1 isula 2 parcella in Nur District di Mardin's Central District. E decisioni riguardanti a vendita di l'immubiliare in Atatürk District di Tunceli Central District à Özgür Demir, chì hà fattu l'offerta più alta, per 1 milione 910 mila lire sò stati appruvati.

In u quadru di e decisioni, l'ÖYB hà decisu d'autorizà l'ÖİB à firmà cuntratti di vendita è cumpiendu i requisiti di a decisione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*