Da Dağkapı à u sistema ferroviariu di Kayapınar

Da Dağkapı à u sistema ferroviariu di Kayapınar
U sustegnu di i parlamentari hè previstu per a realizazione di u prughjettu di u sistema di ferrovia ligera da esse custruitu in Diyarbakır.

U Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır, Fahrettin Çağdaş, hà dettu chì i dati più impurtanti di u Pianu Maestru di Trasportu hè a linea di u sistema di ferrovia leggera cù un potenziale di passageri di 13 mila per ora in u centru di a cità, partendu da Piazza Dağkapı è si estende à l'Hospital di Educazione è Ricerca. in u distrittu di Kayapınar, hà dichjaratu chì u travagliu era realizatu.
Nutendu chì i piani maestri di u Trasportu Contemporaniu sò stati sottumessi à u Ministeru di i Trasporti è a linea di u sistema di ferrovia ligera hè stata appruvata, hà dichjaratu chì anu iniziatu alcune ricerche cum'è municipalità in quantu à a custruzzione di u prugettu, è chì anu utilizatu u creditu domesticu cum'è una basa sti ricerche.
Spieghendu chì l'istituzioni finanziarie internaziunali è e banche ùn li seguitanu micca per a custruzzione di a linea, Çağdaş hà dettu:
"Avemu dumandatu à Iller Bank, chì hà una capacità assai organizata è tecnica, per a custruzzione di a linea. Questa applicazione chì avemu fattu in marzu hè stata evaluata da u cumitatu tecnicu di Iller Bank. I fasi di valutazione sò stati cumpletati è l'applicazione hè stata fatta cù l'appruvazioni di a Direzzione Regionale di a Banca Provinciale. Hè una dumanda di prestitu di 250 milioni di TL. Speremu chì a dumanda di prestitu serà appruvata senza ostaculi amministrativi è pulitichi. Cum'è una cumuna, avemu fattu tuttu u travagliu amministrativu è tecnicu. Vogliu fà una chjama à i deputati di u Partitu AK è di u BDP eletti da Diyarbakır. Aspittemu u vostru sustegnu per a realizazione di stu prughjettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*