U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, s'hè indirizzatu à i ferroviari!

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, s'hè indirizzatu à i ferroviari!

Avemu campatu ghjorni assai impurtanti in a storia di 157 anni di a ferrovia cun voi. Prima di tuttu, vogliu sprimà chì sò assai cuntentu di avè travagliatu cun voi per 10 anni è di sentu cum'è un ferrovieru quant'è voi.

Avemu ottenutu parechji primi cun voi durante u periodu di 10 anni. Inseme cun voi, avemu realizatu parechje cose chì illuminavanu micca solu i ferroviari, micca solu e ferrovie, ma ancu u nostru paese. Inseme, avemu regalatu i 157 anni di sperienza di e ferrovie cù parechje cose chì diceremu à i nostri figlioli è lasciaremu à e generazioni future.

Avemu custruitu e linee di Trenu d'Alta Velocità inseme è li mettemu in opera inseme.

Avemu rinnuvatu e nostre strade esistenti inseme. Avemu piantatu e sementi di una industria ferroviaria domestica inseme.

Da i prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu per bluccà i treni, da a custruzzione di a Ferrovia Moderna di Seta à u rinnuvamentu di stazioni è stazioni, da a prutezzione di u patrimoniu culturale di e ferrovie, da a produzzione di treni domestici à a cunnessione di i centri di produzzione à a ferrovia. , à i prughjetti di fà e linee signalate è doppia traccia, avemu sunniatu in anni 60. Avemu realizatu è cuntinuemu à fà decine di servizii è investimenti inseme.

Avemu sperimentatu l'eccitazione è a gioia di restaurà e ferrovie inseme, è cuntinuemu à fà cusì.

Duranti stu prucessu, u nostru statu ci hà sustinutu cum'è mai. U nostru stimatu Ministru hè statu assai interessatu in tuttu ciò chì riguarda e ferrovie è cuntinueghja à fà.

A Legge nantu à a Liberalizazione di i Ferroviari hè stata ancu accettata da a Gran Assemblea Naziunale Turca è hè diventata lege.

Sia durante a preparazione di u prugettu di legge è durante u prucessu di promulgazione, a percepzione chì ci sò cose in a lege chì ùn eranu micca in u testu è l'essenza di a lege, cum'è s'ellu era privatu di e ferrovie, hà fattu noi, i ferroviari, assai. turbatu.

Cari amichi,

Questa ùn hè micca una lege di privatizazione. I ferrovii ùn sò micca privatizzati in ogni modu. Cum'è u statutu di e ferrovie ùn hè micca cambiatu, u travagliu, u statutu è u locu di qualsiasi di i mo amichi di a ferrovia ùn cambianu micca. Solu u settore privatu hè permessu di fà u trasportu nantu à e nostre strade, in u nostru sistema di trafficu, paghendu a tarifa d'usu di l'infrastruttura necessaria. Cù sta lege, l'aumentu di u sustegnu statale per a ferrovia guadagna ancu una assicurazione legale.

I paesi di l'Unione Europea è tutti i paesi sviluppati di ferrovia anu ottinutu sta liberalizazione. Ancu s'è l'Amministrazione Ferroviaria è u nostru Ministeriu anu preparatu u prugettu di legge pigliandu l'opinioni di tutte e nostre organizzazioni non governamentali è esperti è sò cuscenti di u cuntenutu di a lege, ùn ci hè micca manera chì alcune organizzazioni non governamentali è sindicati ferroviari ponu creà a contaminazione di l'infurmazioni è cunfundite a mente dicendu chì i ferrovie sò privatizzati / venduti, è ancu piglià questu finu à pruvà à piantà u trenu.

Perchè ùn ci hè micca vendita o privatizazione...

Soprattuttu dumandate à tutti i nostri amichi di leghje u testu di a lege, chì hè ancu in u nostru situ web, è micca di dà credenza à i rumuri è a misdirection.

Felicita à i mo culleghi chì ùn anu micca datu creditu à l'azzione di fermata di u trenu di certi sindicati u 16 d'aprile è chì anu ancu fattu un sforzu per a libertà di trasportu di u nostru populu, l'imaghjini di e nostre ferrovie, è a circulazione di i treni.

Semu una grande famiglia, amichi... U fattu chì u nostru amore, a sincerità è a passione per a prutezzione di e ferrovie sò dannighjati da pettegole è falsi infurmazioni ùn sò micca solu à mè cum'è u Direttore Generale, ma tutti i mo amici ferroviari.

Credu chì ùn permettenu micca questu, è sprimu chì sò fieru di voi. I Ferroviari, chì ùn esitanu micca à fà ogni sacrificiu per correre u trenu è giranu a rota ancu in e cundizioni più difficili, cuntribuiscenu à u sviluppu di e ferrovie cù u stessu sacrificiu oghje è in u futuru, cum'è anu prutettu i ferrovie in u passatu. Aghju fiducia in tè.

Chì u vostru caminu sia chjaru è luminoso.

Suleyman KARAMAN

General Manager

Fonte: TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*