A linea Eskişehir-Istanbul YHT hà ghjuntu à a tappa finale

A linea Eskişehir-Istanbul YHT hà ghjuntu à a tappa finale
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu: "Ancu se u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul diminuirà à 3 ore, a tarifa di i nostri citadini chì viaghjanu in questa strada per ferrovie aumenterà significativamente. "U viaghju trà Ankara è Istanbul hè attualmente intornu à u 10 per centu, aumentendu à u 78 per centu, chì significa chì ci hè un aumentu di 7-8 volte", disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà assistitu à a cerimonia tenuta in Eskişehir per a perforazione finale di u Tunnel Bozüyük No. 36 di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT). Dichjarà chì u più longu di i 25 tunnel di sta linea hè statu purtatu à a luce oghje, Yıldırım hà dettu chì a luce serà vista da i dui estremità di u tunnel. Yıldırım hà dichjaratu chì u tunnellu hè longu 4 mila 100 metri è hà dettu: "Hè un tunnel assai longu. "Quandu custruimu stu tunnel, averemu finitu un travagliu difficiule", disse.

Rimarchendu chì u so scopu tutale hè di cumplettà a linea Eskişehir-Istanbul YHT da u 29 d'ottobre, Yıldırım hà dichjaratu chì Ankara è Istanbul seranu uniti cù un viaghju di 3 ore chì passa per Ankara, Eskişehir, Bilecik, Sakarya è Kocaeli. Yıldırım hà dettu chì sorprese inespettate ponu sempre accade in tali grandi prughjetti, è hè per quessa chì u travagliu hè cuntinuatu cù cura è dedizione. Yıldırım hà dettu: "Cù sti tunnel, viaducti è tutte queste strutture, a strada diventa un pocu più corta. U tempu di viaghju diminuisce da 7-8 ore à 3 ore. Questu hè un migliuramentu assai seriu. U nivellu di signale, u livellu di sicurità hè aumentatu à u livellu primariu. Ancu s'è no viaghjemu 250 chilometri longu u trenu, ci sarà a ricezione di u telefuninu, è l'infrastruttura per questu hè stata custruita. In più di tutti questi, quandu sta linea hè finita, u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul diminuirà à 3 ore, è a tarifa di i nostri citadini chì viaghjanu nantu à sta strada per ferrovia aumenterà significativamente. U viaghju trà Ankara è Istanbul hè attualmente intornu à u 10 per centu, sta tarifa aumenta da u 10 per centu à u 78 per centu. Questu significa chì ci hè un aumentu di 7-8 volte. "Furneremu viaghji più còmode, convenientu è sicuru à i nostri citadini", disse.

U Ministru Yıldırım hà dettu: "Oghje, avemu ancu guardatu l'opere di Marmaray. Ùn ci hè ancu un prublema seriu. E cose vanu bè. Marmaray hè u desideriu di 150 anni di a nostra nazione. "Ora travagliammu duramente per fà queste aspirazioni si avveranu", disse.

U Ministru Yıldırım hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti dopu e so dichjarazioni. In risposta à a quistione di un ghjurnalistu in quantu à u "prucessu di ritirata di PKK", Yıldırım hà dettu: "A suluzione ùn hè micca di gastru energia. Ùn si tratta micca di sacrificà e nostre risorse umane è finanziarie à una lotta senza sensu per nunda. U prucessu di suluzione ci furnisce questu. I 400 miliardi di dollari chì avemu passatu finu à avà sò andati. "Se avemu avutu spesu quellu soldi per u sviluppu di u paese, ci sarianu 400 Ponti di u Bosforu oghje", disse.

Rispondendu à una dumanda, Yıldırım hà dettu: "(Test drives on the YHT line) U nostru scopu hè di inizià e unità da Aostu. Avemu bisognu di identificà è risolve i prublemi è i prublemi in anticipu. Hè per quessa chì ùn ci sarà micca travagliu nantu à a linea in Aostu, i test drive seranu fatti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*