Leghjite un libru in a stazione è in u trenu

Chjama per leghje libri in a stazione è in u trenu: I zitelli chì studianu à a Mersin Learning Unit di a Fundazione di Voluntarii di l'Educazione Turca (TEGV), i so genitori è i vuluntarii leghjenu libri in stazioni è treni di Mersin è Adana è invitanu i citadini à leghje libri.

TEGV Mersin Learning Unit cuntinueghja a so attività. TEGV Mersin Learning Unit, chì porta assai studii per i zitelli, hà urganizatu una attività di lettura in a stazione è trenu per inculcà l'abitudine di leghje. I zitelli, i genitori è i vuluntarii leghjenu libri in a stazione è in u trenu, invitendu altre persone à leghje libri. Fornendu infurmazioni nantu à l'avvenimentu, TEGV Mersin Learning Unit Responsible Müberra Ateş hà dettu: "Avemu partutu cù i nostri figlioli, genitori è vuluntarii, dicendu:" Una sucità senza lettori di i zitelli ùn hà micca lettori adulti. Circa 50 di noi sò riuniti oghje. Prima di tuttu, avemu apertu una mini mostra quì custituita da i quadri fatti da i nostri figlioli. I nostri figlioli, genitori è vuluntarii si sò pusati in una zona di Mersin Train Station è leghje libri. "In più, i nostri figlioli anu datu libri à e famiglie è i zitelli chì aspettavanu u trenu è li invitavanu à leghje", disse.

Dichjarà chì anu cuntinuatu a so attività à a Stazione Ferroviaria di Mersin per circa 1 ora, Ateş hà dettu: "Dopu a nostra attività in Mersin, andemu in Adana in trenu. À a strada, i nostri figlioli, genitori è vuluntarii leghje libri nantu à u trenu è invitanu i citadini à leghje libri. I vuluntarii è i zitelli di TEGV Adana Süleyman Özgentürk Learning Unit ci anu accoltu in Adana Train Station. Di novu in Adana, i zitelli, i genitori è i vuluntarii di e duie unità si sò seduti in una zona è leghje libri è invitanu a ghjente à leghje. Avemu cuntinuatu a nostra attività usendu u trenu in u listessu modu à u nostru ritornu. Era un grande avvenimentu per i nostri figlioli, genitori è vuluntarii. "Semu felici se avemu cuntribuitu ancu un pocu à popularizà a cultura di a lettura", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*