45 miliardi di dollari d'investimentu da TCDD

45 miliardi di dollari d'investimentu da TCDD
sistema di ferrovia; Hè un sistema ecologicu chì hà un costu di custruzzione bassu, una longa vita, è ùn dipende micca di l'oliu. In u 2023, a Turchia hè destinata à esse trà i primi 10 paesi in u mondu in ferrovie.

In cunsiquenza, a quota ferroviaria serà aumentata à u 10 per centu in u trasportu di passageri è u 15 per centu in u trasportu di merci.

U TARGET DI TCDD hè di esse in u top 10 in u mondu

E ferrovie, chì sò più sicure cumparate cù e strade è u trasportu aereu, riducenu ancu a quantità di CO2 liberata in a natura cù l'intruduzione di l'era di u Trenu d'Alta Velocità ecologica. E ferrovie, chì si distinguenu cù i so fatturi ambientali è ancu esse sicure, furniscenu ancu grandi vantaghji ecunomichi. Per esempiu, u nostru ambiente hè prutettu da e 15,1 mila tunnellate annuali di CO2 liberate da l'autobus è l'automobile ritirati da u trafficu solu cù l'iniziu di i servizii di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya. L'equivalente monetariu di questu hè 1.570.400 dollari. Un altru vantaghju di a ferrovia in paragunà à a compagnia aerea hè chì l'accessu à l'aeroportu nantu à a strada, u tempu di abbandunà l'aeroportu dopu l'arrivu è u tempu d'attesa per l'aviò sò più longu. Per d 'altra banda, l'aeroporti sò spustati fora di a cità per via di u rumore è di a contaminazione, è e stazioni di treni d'Alta Velocità sò generalmente custruite in i centri di a cità.

In u trasportu di merchenzie; A carica di 44 tunnellate, chì pò esse trasportata da 750 camions, pò esse trasportata da un trenu, chì hà menu emissioni di carbone è usa assai menu carburante. Süleyman Karaman, Direttore Generale di TCDD, chì furnisce servizii in i campi di u trasportu di passageri è di merci è a gestione di u portu è di i battelli; Spiegò i servizii di e ferrovie da u passatu à u presente è a so visione per u 2023:

Puderete cuntà di a struttura di TCDD ?

TCDD impiega un totale di 16.188 972 persone, cumprese 15.146 11.669 funzionari civili (11.026 permanenti + 643 27.787 cuntratti) è 2002 2011 travagliadori (2.708 11.120 permanente + 888 temporanei). A nostra cuntribuzione à u PNB era di circa 12.008 milioni di TL in totale da u XNUMX à u XNUMX. Attualmente avemu un totale di XNUMX km di linee principali in a nostra reta, di quale XNUMX km sò cunvinziunali è XNUMX km sò linee di Trenu d'Alta Velocità.

In quali zone TCDD faci u trasportu?

TRASPORTU PRINCIPALE DI PASSAGGERI: Operemu treni interurbani è internaziunali à i paesi europei / mediorientali. 62 treni sò stati rimossi da u serviziu per via di i travaglii di custruzzione di a ferrovia Ankara-Istanbul High Speed ​​​​(YHT) è i travaglii di riabilitazione di a linea Zonguldak-Karabük. Per quessa, u numeru di passageri di linea principale, chì era 2003 milioni in u 27.3, hà righjuntu 2012 milioni à a fine di u 9, cù una perdita di circa 19.9 milioni.

TRASPORTI SINTESI: Tra Sincan-Kayaş in Ankara, Haydarpaşa-Gebze è Sirkeci-in IstanbulHalkalı I treni suburbani operanu trà . Inoltre, in Izmir, l'operazioni suburbane sò realizate trà Aliağa è Cumaovası da İZBAN A.Ş., in quale avemu un partenariatu di 50 per centu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir. U numaru di passageri suburbani, chì era 2003 milioni in u 49.5, hà righjuntu 2012 milioni, cumpresu İZBAN, à a fine di u 101.

TRASPORTU PASSAGERI YHT: L'operazione di u Trenu d'Alta Velocità hà iniziatu trà Ankara-Eskişehir u 23 di marzu di u 2009 è trà Ankara-Konya u 24 d'aostu di u 2011. U serviziu YHT, chì hà cuminciatu cù 8 viaghji per ghjornu, hà avà ghjuntu à 20 viaghji per ghjornu, 16 per ghjornu trà Ankara-Eskişehir è 36 per ghjornu trà Ankara-Konya. Finu à oghje; U numeru di passageri chì viaghjanu in YHT hà righjuntu 7.3 milioni, cumprese 2.1 milioni trà Ankara-Eskişehir è 9.4 milioni trà Ankara-Konya. Da u 23 di marzu, i servizii YHT anu cuminciatu trà Eskişehir è Konya. I YHT anu a capacità di trasportà un totale di 356 passageri à tempu, 55 persone in ecunumia è 411 persone in affari.

TRASPORTU MERCI; L'operazione di treni di bloccu hè stata iniziata in questa zona da u principiu di u 2004. In u risultatu, a quantità di carica trasportata aumentava è i tempi di trasportu s'accorciavanu. 135 treni di merci in blocchi sò operati ogni ghjornu, 14 naziunali è 149 internaziunali, chì riduce i costi di trasportu è aumenta a satisfaczione di i clienti.

TCDD OPERA 3 PORTI

Pudete dà infurmazione nantu à e zone in quale operate operazioni portuali ?

I diritti operativi di i porti di Mersin, Bandırma, Samsun è İskenderun appartenenti à TCDD sò stati trasferiti da l'Amministrazione di Privatizazione. I porti di Haydarpaşa, İzmir è Derince sò attualmente operati da a nostra Organizazione.

Operazione di Ferry: Vagoni, veiculi, passageri è merci sò trasportati trà Tatvan è Van nantu à u Lavu Van cù 4 battelli. Di i quattru battelli, chì ponu purtà una media di 8-11 vagoni à tempu, dui d'elli ponu purtà 4 passageri, è l'altri dui ponu purtà 170 passageri ognunu.

Ci sò SERVIZI DI TRENO DI QUORNI À 43 DESTINAZIONI DOMESTICHE È 3 INTERNAZIONALI

Quantu viaghji ci sò, à quanti destinazioni, cù quanti treni ?

In a periferia; 176 treni suburbani sò operati, 142 per ghjornu trà Haydarpaşa è Pendik, 195 per ghjornu trà Sirkeci è Yedikule, è 513 per ghjornu trà Aliağa è Cumaovası.

In u contornu; 44 linee troncali domestiche ogni ghjornu à 43 à 240 punti diffirenti cù cunnessione ferroviaria, ogni ghjornu trà Istanbul è Bucarest, Edirne-Villach (periodu d'aprile-nuvembre), 1 ghjornu à settimana trà Ankara-Teheran è una volta à settimana trà Ankara-Tebriz in u Mediu Oriente Furnemu servizii di trasportu internaziunale di passageri cù treni 3 à 6 destinazioni diverse.

14 TRENI DI MERCI CURRENU À L’ESTERO

In carica; In più di l'intruduzioni di treni di blocchi naziunali, i treni di merci in blocchi internaziunali sò cuminciati à esse operati in i paesi europei, in e repubbliche turche di l'Asia Centrale è in i paesi di u Mediu Oriente in u quadru di accordi fatti cù diversi paesi per migliurà u voluminu di u cummerciu esteru è aumentà. a parte di u trasportu ferroviariu in u settore di u trasportu. Da Turchia à Occidente, à Germania, Ungheria, Austria, Bulgaria, Rumania, Slovenia, Pulonia, Repubblica Ceca, à l'Est; À l'Iran, a Siria è l'Iraq; In l'Asia Centrale, ci sò treni di bloccu da è da u Turkmenistan, u Kazakistan è u Pakistan. In questu cuntestu, operamu 14 treni internaziunali di merci in blocchi ogni ghjornu.

Pudete cuntà a situazione attuale in i servizii di viaghju comodi è muderni ?

Per furnisce un serviziu più veloce è più còmode à i nostri passageri, in particulare in u trasportu di corta è media distanza, per riduce i nostri costi operativi è per aumentà a nostra parte in u trasportu di passageri, in u scopu di u prugettu di rinvià a nostra flotta di veiculi cù novi Diesel Train Sets (DMU), aria condizionata, annunziu è sistemi di intercom sò stati acquistati da a cumpagnia ROTEM sudcoreana. 12 treni DMU sò stati furniti, cù pannelli d'informazione di scorrimentu è toilette à vacuum, un sistema di trasmissione musicale è visuale è sezioni disposti per i passageri disabili. . Questi setti sò usati in piste Adana-Mersin, İzmir-Tire-Nazilli, Eskişehir-Kütahya è Konya-Karaman.

Salutu TCDD

TCDD furnisce ancu servizii di Call Center per migliurà i servizii furniti è espansione a reta di serviziu attraversu u Numeru di Serviziu Speciale N ° 444 82 33. Oltre à questu, vendemu i biglietti via computer in tutti i posti di travagliu cù un altu volume di vendita di biglietti.

Puderia parli di e proiezioni è investimenti futuri di TCDD ?

Per u 2023, 14 miliardi di dollari di l'investimentu di 350 miliardi di dollari da fà in u settore di u trasportu in 45 anni seranu attribuiti à e ferrovie. In questu cuntestu, pudemu listà alcuni di l'obiettivi 2023 di e nostre ferrovie cum'è seguente: Ristrutturazione di a ferrovia turca per riduce e perdite di serviziu è aumentà a qualità operativa creendu un ambiente competitivu. Per rinnuvà e linee esistenti, compie a so signalazione è l'elettrificazione. Priorità di a reta di ferrovia d'alta velocità è cumplettà a reta di core di 10 mila km. Per sviluppà a rete ferroviaria convenzionale è custruisce 4 mila km di linea, aumentendu a linea ferroviaria tutale à 2023 mila per u 26. Per stabilisce "Centri di Logistica Globale" in cooperazione cù u settore privatu cù i centri logistichi previsti. Per cunnette zoni industriali urganizati è centri di produzzione impurtanti à a rete ferroviaria principale cù e filiali.

Aumentà a parte di a ferrovia à u 10 per centu in u trasportu di passageri è u 15 per centu in u trasportu di merci. Aumentà a reta ferroviaria tutale à 2035 km da 28.376.

Puderia ci parli di u prughjettu di trasfurmà e linee suburbane di Istanbul in metro di superficie?

Gebze - Halkalı Circa 2 milione di passageri seranu trasportati per ghjornu, cù voli ogni 10-1 minuti.

À chì attribuite a diminuzione di l'accidenti di treni chì sò accaduti nantu à e ferrovie in l'ultimi anni à quasi zero in l'ultimi anni?

A mudernizazione di e linee ferroviarie esistenti è di u materiale rotativu hà riduciutu significativamente l'accidenti, cum'è i deraillement di treni è i collisioni di treni, cumparatu cù l'anni precedenti. In u 2008; U numeru di incidenti di deraillement di treni, chì era 104 in 2012, hè diminuitu à 32, è u numeru di collisioni di treni, chì era 16, hè diminuitu à 4.

9.5 MILIONI DI PASSAGERI VIANU À 250 KM PER HORA

U più grande cambiamentu in u trasportu di passageri hè accadutu in u 2009 cù a transizione à l'operazione di u Trenu d'Alta Velocità. Circa 9.5 milioni di passageri anu sperimentatu u privilegiu di viaghjà cù Treni d'Alta Velocità finu à a data.

ISTANBUL-ANKARA 3 ORE DI TRENU

Pudete dà infurmazione nantu à i prughjetti di treni d'alta velocità Istanbul-Izmir è Istanbul-Ankara?

A custruzzione di u primu prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di u nostru paese hà iniziatu nantu à a Linea Ankara-Istanbul. A tappa Ankara-Eskişehir di sta linea, chì hà una lunghezza tutale di 533 km, hè stata messa in serviziu u 13 di marzu di u 2009. Avemu u scopu di apre a tappa Eskişehir-Istanbul di a linea à a fine di questu annu. A sezione Gebze-Haydarpaşa di u prugettu in questione hè stata custruita in u scopu di u Prughjettu Marmaray. Quandu sta linea hè aperta, u tempu di viaghju trà a capitale di Turchia Ankara è a cità più grande di Turchia Istanbul diminuirà à 3 ore, è 10,5 milioni di passageri seranu trasportati annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*