Ponte Yavuz Sultan Selim | 3. Ponte

Ponte Yavuz Sultan Selim: Cum'è annunziatu da u presidente Gül in a cerimonia di inaugurazione di u 3u ponte, u 3u Ponte di Istanbul serà avà cunnisciutu cum'è u Ponte Yavuz Sultan Selim. A cerimonia di inaugurazione di u 3u Ponte di u Bosforu è u Prughjettu di l'Autostrada di Marmara di u Nordu hè tenuta cù a participazione di u presidente Abdullah Gül, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale turca Cemil Çiçek, u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan è alcuni ministri.

Parlendu à a ceremonia, u Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "Di sicuru, oghje hè u 29 di maghju. Semu cun voi in u 560 anniversariu di a Conquista d'Istanbul da Mehmet u Cunquistatore, chì hà finitu una età scura è apre una età luminosa. In questa occasione, mi ricordu di novu cù misericòrdia di u sultanu gluriosu è i so cumandanti chì anu realizatu a cunquista di Istanbul. Diu riposa l'anima. Fatih dice; "A cumpetenza hè di custruisce una cità; Reâya significa spinghje u vostru core à adurà ". Mehmet u Cunquistatore, chì era u sultanu di l'Imperu Ottumanu chì scuzzulò u mondu, vole dì chì a vera abilità hè di sviluppà e cità è vince u cori di u populu.

Cuntinuemu à fà a storia cù l'ispirazione chì tiramu da u nostru passatu. Sette opere da esse prudutte in Istanbul seranu parlate in u mondu sanu. Ùn vedemu più veiculi pesanti in a nostra Istanbul. Stu ponte serà ancu un ponte cù caratteristiche per prutege l'ambiente. Spergu chì serà benefica in anticipu. U terzu aeroportu per u quale hè stata fatta l'offerta serà ancu cunnisciutu in u mondu. L'ascoltu di tantu in tantu à a TV, dicenu "si tagghianu tanti arburi", ùn sò micca induve si faci. S'ellu visita issi lochi, hè cum'è s'ellu esce da a guerra. L'aeroportu serà mudernu cù 5 piste. Dui aeroporti ùn sò micca abbastanza per Istanbul, ascoltemu a lagnanza di i passageri. Una nova licitazione hè fatta. È questu hè u tender Kanal Istanbul. Parlaranu ancu assai di questu. A caravana hè in strada.

Avemu cose da fà. Cunnettendu u Mari Neru à Marmara, permetteremu u passaghju di navi di tonnellate pesanti. Quì, facemu piani micca per attruverà a pupulazione in Istanbul, ma per distribuisce a pupulazione residente versu questi lochi. Vede Marmaray apre u 29 d'ottobre. Un pocu à u sudu di questu, ci saranu dui tubi sottu u Bosforu, è e vitture passanu da quì di novu. Puderanu cunsiderà tali investimenti ? S'ellu avia avutu, l'avaria fattu avà. Un altru passu: ùn dicu micca Yaslıada Yassıada. Là Mendere hè statu esecutatu. A decisione hè stata presa quì. Dui ministri sò u listessu modu. Avà facemu di quella isula è di l'Isula Sivria adiacente un munimentu di demucrazia è di libertà.

Avemu preparatu per una nova offerta in u Cornu d'oru. Ùn producemu micca parolle, producemu u travagliu. Qualunque cosa fate in u Parcu Gezi, avemu fattu a nostra decisione, avemu da rinviviscia a storia. Attribuemu un locu per quelli chì volenu plantà arburi.

Attualmente, i ponti operanu à duie volte è a mità di capacità, risultatu in perdita di tempu. Pruvamu di custruisce a Turchia di u futuru. Serà un prughjettu esemplare per u mondu. Semu una grande nazione. Ogni prughjettu per esse custruitu in Istanbul aumenterà a reputazione di Turchia. Quì, Marmaray, u prughjettu di u seculu, hè per esse cumpletu. L'apreremu u 29 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*