A tarifa di località à u 3rd Airport hè 80 per centu

  1. A tarifa di a località in l'aeroportu hè di 80 per centu: A custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul, chì spinge tutti i limiti in a produzzione domestica è batte à a porta di u fabricatore domesticu in ogni stadiu, cuntinueghja à tutta a velocità.
    Quandu tutte e fasi sò finite, u 210 per centu di u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè previstu di impiegà 80 mila persone, serà custruitu cù risorse domestiche. Solu u sistema di bagaglii, u sistema di radar meteorologicu, i dispusitivi X-ray, treadmills, escalators è soffiate seranu furniti da "stranieri" per via di l'origine di u fabricatore di u novu aeroportu, à quale un totale di 10 miliardi 247 milioni di lire seranu trasferiti. Serà utilizatu in l'architettura di l'edificiu terminale di 1.3 milioni di metri quadrati; Quasi tutti i prudutti di petra, struttura d'acciaio, vetru è legnu sò furniti da u mercatu domesticu. Inoltre, tutti l'articuli di u travagliu fine, cum'è i prudutti di legnu, i cuntatori, i manufatti di l'acciaio, l'azzaru di tetti, è u vetru venenu da l'industria domestica. Pigliendu u risicu di sopportà certi costi per sustene l'industria lucale, İGA hà scontru cù più di 100 fornitori di petra chì operanu in tutta a Turchia ancu solu per i rivestimenti di pavimenti. Mentri l 'ordini petra sò accelerata pigghiannu campioni da ognunu di elli siparatamenti, più di 3 mila machini custruzzioni cuntinuà à travaglià 7/24 à apre e porte nanzu u so tempu. U CEO di l'Istanbul Grand Airport (IGA), Yusuf Akçayoğlu, chì hà dimustratu à u MONDU u prugressu in a custruzzione di u novu aeroportu, hà dettu: "500 XNUMX metri quadrati di petra seranu posti in terra è avemu parlatu unu per unu per stu rivestimentu di granitu. I rivestimenti di u pavimentu deve esse fattu di materiali chì sò assai durable, anu una durezza alta è anu quasi zero absorption d'acqua. Ci sò risorse di marmura in Turchia, ma u granitu hè assai scarsu. Avemu avà cunsiderà dividendu tutte e zoni di u terminal secondu u materiale di granitu chì vene da una cità particulare. Cum'è Sivas, Giresun, Aksaray, Ağrı, Van, Afyon, Kırklareli, Nevşehir, etc., spiega l'impurtanza ch'elli attachenu à a località. İGA hà tenutu parechje riunioni è scambiatu idee cù a Camera di l'Industria di Istanbul (ISO) nantu à l'usu domesticu. Dicendu, "Stu locu deve cuntribuisce à l'industria lucale per chì una industria pò esse furmata", Akçayoğlu hà dettu chì stabiliscenu e cundizioni per i diseggiani europei è americani ancu durante a fase di cuncepimentu di u prugettu; Ellu hà dichjaratu ch'elli eranu furzati à partenarii cù i diseggiani turchi. Intantu, Akçayoğlu hà dettu chì micca solu l'ecunumia, ma ancu u fattu chì i Turchi sò cusì veloci hè efficace in quantu à a velocità di a custruzzione di l'aeroportu, "Avemu cumminatu a mentalità di l'Europeu è u Turcu. Avemu fattu un accordu in l'uffiziu apertu chì hè adattatu per stu travagliu ".
    A linea di metro Gayrettepe hè critica
    A custruzzione di u Novu Aeroportu di Istanbul hè fatta nantu à 76.5 milioni di metri quadrati. Decine di camioni è grue travaglianu intornu à u ghjornu. Attualmente, 24 mila persone sò impiegati in a custruzzione gigante. Attualmente, 16 per centu di a custruzzione di l'aeroportu hè stata finita. Finu a ora, 28 miliardi 1 milioni d'euros sò stati trasferiti. L'aeroportu hè previstu per esse operativu u 800 di ferraghju 26.
    Akçayoğlu, cù quale avemu visitatu u situ di custruzzione, hà dettu: "Ùn ci hè micca prublema per u mumentu. U trasportu hè assai impurtante perchè hè un prughjettu integratu ", dice, è aghjunghje: "L'offerta per a linea di metro Gayrettepe-Airport hè critica quì. Serà pussibule ghjunghje à l'aeroportu in 25 minuti da a zona più affollata di Istanbul. Custruemu digià a nostra stazione di metro davanti à u parking. A custruzzione di Metro pò avà esse fatta rapidamente cù e tecniche novi. Sempre chì l'offerta hè fatta à tempu. Avemu assai speranza quì perchè u Primu Ministru Binali Yıldırım hè un nome chì vene da l'azzione ". In termini di trasportu Halkalı- A linea di metro di l'aeroportu è a nova cunnessione autostradale D-20 seranu ancu impurtanti. Queste opportunità di trasportu anu bisognu à chjappà cù l'apertura. Akcayoglu, Halkalı Ellu disse chì u metro andava pianu pianu è chì serà finitu da u 2020. Akçayoğlu hà dettu ancu chì l'Autostrada di Marmara Nordu è u Ponte Yavuz Sultan Selim facilitaranu l'accessu à l'aeroportu.
    L'aeroportu hà 7 entrate separate
    U novu terminal di l'aeroportu hà 7 entrate. "A ghjente hà ancu paura di u trasportu in l'aeroportu, ma avemu bisognu di pensà à 7 entrate cum'è terminali", disse Akçayoğlu, "Puderemu i nomi di e compagnie aeree à ogni entrata. I passageri sapanu induve andà cun direzzione da u viaductu à u terminal. Allora ùn ci sarà micca prublema di truvà direzzione. Ci sò digià 13 isule di check-in. U flussu di passageru hè assai impurtante. I passageri chì arrivanu facenu un ingressu da sopra in una manera chì ponu vede da tutti i lati. E partenze saranu da quì sottu ", disse. Dentru l'edificiu di a terminal principale, ci sarà un hotel di l'Aeroportu per i passageri di trasferimentu.
    I magazzini funzionanu in Unifree DutyFree
    I buttreghi Duty Free di u Novu Aeroportu di Istanbul operanu Unifree DutyFree per un periodu di 25 anni. Unifree DutyFree servirà in una zona di 53 mila metri quadrati in u novu aeroportu. Unifree DutyFree hà u scopu di investisce 400 milioni d'euros riunendu più di 120 marche di lussu naziunali è stranieri sottu un tettu, cù u so disignu architettonicu chì ùn compromette micca a struttura di Istanbul in u Novu Aeroportu di Istanbul.
    Daremu a priorità à THY in CIP
    U novu aeroportu riceve digià a dumanda di parechje compagnie aeree per a sala CIP. Yusuf Akçayoğlu spiega a dumanda intensa cù queste parolle: "Molte cumpagnie aeree, in particulare Emirates airlines, anu dumandatu à fà CIP. A nostra priorità serà Turkish Airlines. Di sicuru, faremu una discriminazione positiva quì. U nostru cliente più grande hè THY. In fatti, u mutore di stu prughjettu era a crescita in THY. Per fà a crescita quì sustenibile, a necessità di sta infrastruttura hè nata ".
    I piloti investenu in immubiliare in Göktürk
    A custruzzione di u novu aeroportu hà creatu una certa ecunumia in u circondu. L'impiegati cercanu case in affittu è vendita in quartieri vicinu à a regione. U stabilimentu più vicinu quì hè Göktürk. Comu tali, assai impiegati di u settore, in particulare i piloti di l'impiegati THY, cuminciaru à investisce in immubiliare in Göktürk.
    "A Turchia sarà in prima linea in l'aviazione"
    U CEO di l'IGA, Yusuf Akçayoğlu, crede chì u settore di l'aviazione hà cuminciatu à vene in prima fila in l'ecunumia turca è ancu guidà l'economia di u paese. "Una industria cumpetitiva emergerà in l'aviazione in Turchia. Per esempiu, u turismu in Grecia, a tecnulugia in Giappone, è un portu d'acqua profonda in Singapore sò ghjunti in prima. U rapidu crescita di l'aviazione in Turchia è u so rendimentu sopra à a media mundiale ùn hè micca dovutu à e nostre ciglia scure. A nostra pusizione geopulitica ci face cumpetitivi quì. I passageri di trasferimentu ponu vola più prezzu da quì. Pudemu ghjunghje à l'ecunumie sviluppate, vale à dì un mercatu di 60 per centu, cù voli di 2-3 ore ".
    "Era una terra devastata"
    I stranieri sò digià assai interessati à u novu aeroportu. Parechji ambasciatori sò venuti à visità. "Sò assai curiosi di a custruzzione è fighjanu cun invidia. Intantu, ci hè assai interessu da a stampa straniera. Soprattuttu si cuncentranu nantu à i prublemi ambientali. Li dicemu unu à unu, li cunvincemu ", dice Yusuf Akçayoğlu, è spiega chì sta regione hè una terra assai disturbata. In quantu à l'allegazioni chì dannu l'ambiente, Akçayoğlu dice u seguente: "A ghjente ùn sapi micca questu. Pensanu chì distrughjemu a furesta quì. Ùn ci hè assolutamente micca tali cosa. Hanu Google Maps da u 1985 finu à oghje. Vede a furmazione di laghi annantu à l'anni. Scava, scava, piove, o l'acqua sotterranea blucca a strada; è ci hè una pozza d'acqua. Ci hè solu tè di l'orechja quì. Avemu purtatu un locu oppressu, inattivu à l'ecunumia. Questa hè una visione fantastica. Piglieremu u centru di u dulore di Istanbul quì, è alleviaremu ancu quellu locu ".
    L'edificiu principale di a terminal hè in crescita
    U CEO di IGA, Yusuf Akçayoğlu, hà ancu dimustratu a squadra di u ghjurnale DÜNYA in u salone di i passageri, chì hè statu custruitu cum'è un esempiu. Tutti i ditaglii sò pronti, da i sedi in attesa à i camini in movimentu, à i schede elettroniche chì mostranu l'ora di sbarcu è di partenza di l'aviò. 28 per centu di u prugettu hè statu finitu finu à avà. Mentre 374 milioni di metri cubi di scavi sò stati realizati in u situ di custruzzione, 105 milioni di metri cubi sò stati pieni. L'edificiu di a terminal principale cù una capacità annuale di 76,5 milioni di passageri, chì hè previstu per esse custruitu in a prima fase di u situ di custruzzione giganti cù una superficie di prughjettu tutale di 90 milioni di metri quadrati, hà avà cuminciatu à cresce.
    À u novu aeroportu;
  • 350 destinazioni seranu volati
  • L'aeroportu operarà 24 ore
  • Darà impieghi à 210 mila persone
  • 1500 sbarcu è sbarcu per ghjornu
  • 200 milioni di passageri seranu servuti
  • Ci sarà venti da l'architettura turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*