I treni Siemens cù una vitezza di 400 chilometri venenu in Turchia

A cumpagnia tedesca Siemens vende sette treni à alta velocità à TCDD. Siemens hà da piglià ancu a manutenzioni tecniche di i treni, chì costaranu 285 milioni d'euros, per sette anni. Hè statu amparatu chì i treni d'alta velocità seranu utilizati nantu à e linee Istanbul-Ankara è Ankara-Konya.

U capu di a divisione di Siemens Rail System, Jochen Eickholt, hà dettu: "Per Siemens, sta vendita significa un ingressu in Turchia, chì face grandi investimenti in u futuru cù u sistema ferroviariu". disse.

Mentre face grandi investimenti in u sistema ferroviariu TCDD, hà da scopu di mette 2020 mila chilometri di treni d'alta velocità per u 10. In u quadru di stu scopu, hè stimatu chì Turchia cumandarà 180 treni d'alta velocità in totale.

I mudelli Siemens-Velaro sò cunnisciuti cum'è u veiculu cù a trazione più veloce in u mondu à una vitezza di 403 chilometri per ora. I mudelli di treni d'alta velocità Velaro pruduciutu da Siemens sò usati in Cina, Spagna è Russia. Hè previstu chì i prublemi in i sistemi ferroviari seranu risolti per chì i treni, chì copre a distanza di 625 chilometri trà Madrid è Barcelona in Spagna in 2,5 ore, ponu esse aduprati in Germania. A causa di sti prublemi, 16 treni ùn ponu micca esse servitu.

Fonte: Milliyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*