103 cumpagnie di autobus anu chjusu i cuntatti

103 cumpagnie di autobus anu chjusu i cuntatti
I prezzi di l'aviò sò calati, i treni sò diventati più veloci. L'operatori di l'autobus anu cuminciatu à affruntà difficultà in i treni d'alta veloce è l'aviò. Sicondu a nutizia in Dünya Newspaper, u numeru di cumpagnie licenziate per trasportà i passageri programati hè diminuitu da 10 à 600 in l'ultimi 336 anni.

I cunduttori di l'autobus anu persu i so clienti di longa distanza à l'aviò è i treni d'alta velocità. Mentri 10 anni fà u numeru di cumpagnie cù certificatu d'autorizazione D1 in u settore era 600, oghje stu numeru hè 336. Ci sò circa 336 mila 7 autobus chì appartenenu à sti cumpagnie 600. Sicondu i dati di a Federazione Turca di Bus Drivers (TOFED), 10 cumpagnie di autobus anu chjusu e so porte in l'ultimi 103 anni. 6 cumpagnie anu cambiatu di mani. Queste marche eranu marche impurtanti in Turchia, ma ùn sò micca attualmente in l'industria. Frà questi, ci sò parechje marche famose cum'è Köseoğlu, As, Hazar, Sezer, Süzer, Habur, Radar Turizm. Per d 'altra banda, a diminuzione di u numeru di viaghji è a caduta di i tassi di occupazione à u 50 per centu facenu chì e cumpagnie di autobus cù certificati d'autorizazione D1 cambienu à D2. Cusì, invece di fà una perdita per fà un picculu numeru di viaghji cù autobus vacanti, l'operatori di l'autobus anu vultatu à u turismu, vale à dì l'urganizazione di viaghji trà e cità chì sò realizati cù un certificatu d'autorizazione D2 è senza calendariu. Ci sò 2 cumpagnie è 394 mila autobus chì anu un certificatu d'autorizazione D26.

"Ci hè avà una mentalità di cunduttore di taxi" U presidente di TOFED, Mehmet Erdoğan, hà dichjaratu chì u carburante di diesel SCT elevatu afecta in particulare e cumpagnie chì aderiscenu à a tarifa di u tempu certificatu D1 è hà parlatu cusì in quantu à a transizione à u certificatu D2: "Avemu da agisce secondu à un certu intervallu di tempu. Per esempiu, avete apertu un volu à Kayseri à 7 ore. Ci sò 5 persone nantu à a lista. Prima ancu di andà, vede una perdita di mille lire nantu à carta. Avete duie opzioni: annullà u volu o dà u vostru passageru à una sucietà subsidiaria. Questu significa a fine cummerciale di a vostra cumpagnia. Ci hè una stagione cummerciale tutale di 4-5 mesi à l'annu, cù intensità durante i vacanze, l'estiu, a vigilia di l'annu novu è i fine di settimana. Quì, avete bisognu di gestisce l'annu sanu cù i vostri guadagni è pèrdite in altri mesi. I picculi imprese chì ùn ponu micca suppurtà questu passanu à u documentu D2. Perchè a cumpagnia vole spustà quandu riceve u travagliu. Hè cum'è a logica di u tassista. O agisce cù a logica di camionista. U camioneru vaghjime per circà una carica, calcula u costu, mette u so prufittu nantu à questu, è agisce cusì. Ùn farà micca dannu. "Hè cusì in D2". "L'imprese lucali travaglianu sottu à e grande cumpagnie" E grande cumpagnie si riuniscenu lucali, vale à dì picculi cumpagnie chì viaghjanu in Anatolia. Invece di chjude e so imprese sottu pressione di i costi, l'imprese si uniscenu à e grandi imprese corporative.

Erdoğan hà dettu: "Per esempiu, diciamu chì una cumpagnia chì opera cù 10 autobus in Niğde ghjunghje in Istanbul è lascia i so passageri in Istanbul. Hà da piglià i so passageri in casa cù a navetta. Hè ancu bisognu di vende i so biglietti in quelli distretti. Dunque, postu ch'ellu ùn hà micca i mezi di u so propiu, prufittà di l'infrastruttura di e grande cumpagnie. "Questu hè u casu cù Pamukkale, Kamil Koç è Ulusoy", disse.

"I cunduttori di l'autobus cuntinueghjanu a so strada" Erdoğan hà dettu ancu ciò chì segue nantu à u sviluppu di u settore: "Quasi tutti l'autobus anu televisione à u sediu, in particulare in rotte longu. Questu hà ancu righjuntu u puntu di saturazione. Hè veramente difficiule di operare autobus nantu à longu distanzi avà. Hè veru, a ghjente pò esse annoiata è stancu in viaghji più longu di 6-7 ore. Ma quale hà da travaglià da Trabzon à Antalya? Quale vi purterà da Samsun à Diyarbakır, quale sbarcarà da Diyarbakır à Adana ? Ùn avete micca a pussibilità di custruisce un trenu d'alta velocità quì. Dunque, a gestione di l'autobus resterà è cuntinuerà à cresce. Avemu vistu questu da un aumentu di più di 5-10 per centu in u numeru di passageri purtati in l'ultimi 15 anni. I turnovers anu ancu aumentatu. U nostru vantaghju maiò hè chì a nostra reta di prezzu è serviziu hè assai larga.

L'imprese di l'aeronautica sò ingiuste à u publicu. U numaru di passageri hà righjuntu 50 milioni è l'ingudu per capita hà aumentatu. U tempu hè assai impurtante, u paese cresce, ma... Hè sicuru chì stu ventu ùn cuntinuerà cusì. In a nebbia, u ghjacciu, a neve, è quandu l'aviò ùn partenu micca, i cunduttori di l'autobus portanu sempre persone. In generale, pudemu aspittà una diminuzione di i voli à longu andà, ma un aumentu di i voli di media è corta distanza.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*