U presidente Okay hà datu infurmazioni nantu à u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità

U presidente Okay hà datu infurmazioni nantu à u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità
À a riunione di ghjugnu di u Cunsigliu Municipale di Salihli, u prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità Izmir-Ankara hà pigliatu u so postu in l'agenda.
U sindaco Mustafa Uğur Okay hà infurmatu i membri di u cunsigliu annantu à u prughjettu di a linea di trenu à alta velocità İzmir-Ankara, chì passerà per Salihli, è hà pigliatu e so opinioni.
U prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità Izmir-Ankara hà pigliatu u so postu nantu à l'agenda in a riunione di ghjugnu di u Cunsigliu municipale di Salihli u ghjornu passatu. In l'ultima parte di a riunione, u sindaco Mustafa Uğur Okay hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di a linea di treni d'alta velocità İzmir-Ankara, chì hè statu realizatu da u Dipartimentu di Custruzzione di Ferroviari Turchi (TCDD) è passa per Salihli, è hà pigliatu u opinioni di i membri di u cunsigliu.
U presidente Okay hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, u prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità Izmir-Ankara, chì passerà per Salihli in l'ultimi mesi, hà pigliatu u so postu in l'agenda. Tutti in Salihli accunsenu chì u trenu d'alta velocità deve passà per u tunelu per esse custruitu nantu à a strada esistente o piglià a strada à u nordu di a cità. In i prughjetti di rotte precedenti, u prughjettu di a linea di trenu d'Alta Velocità Ankara - İzmir, chì era previstu di passà per Salihli, sopra a linea ferroviaria esistente, per chjude alcuni passaggi à livellu in a cità, è furnisce alcuni passaggi à livellu attraversu passaggi sottu. , nantu à l'obiezioni fatte in a cunniscenza di i nostri Deputati Regiunale, TCDD Enterprise General Directorate Railway Un novu prucessu hà iniziatu cù a decisione di rivisione u prughjettu di a strada pigliata da u Dipartimentu di Custruzzione. In questu prucessu, i studii di disegnu di i prughjetti seranu fatti è una nova strada serà revelata. U CD di u prugettu preparatu da u Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria TCDD hè statu mandatu. A linea di u trenu d'alta velocità serà o esse custruita nantu à a strada esistente o a strada serà spostata à u nordu di a cità. Ùn simu micca contru à u prughjettu di a linea di treni d'alta velocità per passà per Salihli. Se u trenu d'alta velocità passa per a linea esistente, Salihli serà divisu in dui. U flussu di u trafficu serà ancu affettatu negativamente. Eskisehir, Izmir Karşıyaka è u prublema hè stata risolta pigliendula sottu terra in Buca. Avemu dimustratu sti lochi cum'è un esempiu è hà dichjaratu chì saria apprupriatu di mette u prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità sottu terra attraversu u passaghju di u tubu. L'Autorità TCDD, cum'è una nova strada, pò esse spustata à u nordu di a cità, vale à dì, a linea serà separata da a fermata Yaraşlı è serà cumminata cù a linea esistente à a fermata Kabazlı. In questu sensu, avemu prupostu di prutezzione di e instalazioni esistenti in u prugettu, chì serà preparatu per l'autorità. A decisione serà presa da u Dipartimentu di Custruzzione Ferroviaria TCDD.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*