I treni PKP Pendolino High Speed ​​​​Entraranu in serviziu à a fine di u 2014

I treni PKP Pendolino High Speed ​​​​Entraranu in serviziu à a fine di u 2014
In u 2011, un accordu per 20 treni d'alta velocità hè statu firmatu trà PKP (Polskie Okule Państwowe SA - Ferrovie di u Statu Polacco) è Alstom francese. I mudelli sò stati preparati è i primi Pendolinos seranu pruvati stu veranu.

U Ministru di u Trasportu Slawomir Nowak hà dettu: "I treni d'alta velocità seranu dispunibili per i passageri in dicembre 2014". disse.

Pendolinos ponu ghjunghje à una velocità di 250 km per ora, ma nantu à e linee polacche (per via di l'infrastruttura) ùn ponu micca più di 200 km. Tuttavia, ci sarà sempre una grande diminuzione di e distanze trà e cità. Per esempiu, u tempu di viaghju attuale trà Varsavia è Cracovia serà ridutta da 1 ora à 2 ore 15 minuti.

I rotte per esse servite da i treni d'alta velocità sò: a capitale Varsavia, Gdynia à u nordu, Wroclaw è Katowice à u suduvestu, Gliwice è Cracovia à u sudu, è Rzeszow à u sudeste.

L'investimentu generale hè di circa 17 milioni d'euros, cumprese i costi operativi per i primi 665 anni.

U presidente di PKP Intercity Janusz Malinowski hà dettu: "Hè troppu tempiu per dì quantu costaranu i biglietti, ma i prezzi seranu assequibili per tutti". disse.

Surghjente: www.polonyarehberi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*