U Prughjettu Ferroviariu di Baku Tbilisi Kars porterà Pace è Prosperità

Baku Tbilisi Kars Railway Line
Baku Tbilisi Kars Railway Line

U Prughjettu Ferroviariu Baku Tbilisi Kars (BTK), cunnisciutu cum'è a Strada di a Seta di Ferru, hè statu tenutu in a Sala di Reunione di a Direzzione Generale di TCDD u 4-5 di ghjugnu 2013.

Parlendu à l'apertura di a riunione, u Vice Direttore Generale di TCDD, İsmet Duman, hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviario BTK, chì hè trà i primi 100 prughjetti di u mondu sottu u nome di u prughjettu Iron Silk Road, hà da scopu di unisce l'Azerbaijan, a Georgia è a Turchia. Duman hà dettu chì speravanu chì a ferrovia, di quale 76 chilometri hè in Turchia è 29 chilometri hè in e fruntiere di Georgia, serà apertu in 2014.

Rimarchendu chì cù u Prughjettu Marmaray è u Prughjettu Ferroviario BTK, u trasportu di merci ininterrottu serà fattu da Londra à Pechino è chì Turchia diventerà un corridore di trasportu di transitu trà l'Asia è l'Europa, Duman hà dettu, in più di u pipeline di petroliu è di gasu naturale. Sarà custruita a linea di ferrovia da fà trà i trè paesi, aghjunse ch’ellu purtarà pace è prosperità à a ghjente di a regione.

À a fine di a riunione, hè statu decisu di presentà u prugettu di "Accordu nantu à a Stabbilimentu di a Cunnessione di Trasportu Ferroviaria di Merce è Passeggeri trà a Republica di Turchia-Georgia-Azerbaijan" preparatu da TCDD à a discrezione di i ministeri pertinenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*