ATSO spinge u trenu à alta velocità per catturà l'Expo 2016

ATSO spinge per u trenu d'alta velocità per piglià l'Expo 2016. Avemu bisognu di azzione per chì u Prughjettu di Trenu Eskişehir-Antalya High Speed ​​​​, chì hè strettamente ligatu à Isparta è Burdur, hè inclusu in u prugramma d'investimentu 2014.

U 1u sbarcu di Ankara, urganizatu da ITSO, hà dimustratu chì Isparta puderia esse in unità è sulidarità in l'interessi di a cità. Duranti i visiti fatti à TOBB, a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u Ministeru di u Sviluppu, hè statu revelatu chì Isparta deve cuntinuà à travaglià per u sviluppu è u sviluppu in unità è sulidarità.

A dichjarazione di u nostru paisanu Serdinç Yılmaz, Capu di u Dipartimentu di l'Infrastruttura è a Custruzzione, chì u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità trà Eskişehir-Antalya puderia esse inclusu in u prugramma d'investimentu 2014, hà creatu una nova agenda à a ricezione di a delegazione Isparta da u Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz. U Ministeru di u Sviluppu prupunerà di include u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, chì hè strettamente ligatu à Isparta è Burdur, in u prugramma 2014 di e Ferrovie Turchi di Statu. Se u Ministeru di i Trasporti è l'ufficiali di TCDD consideranu adattatu, u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, chì i so prughjetti di indagine sò stati cumpletati, serà inclusu in u prugramma d'investimentu 2014. Altrimenti, ferma per i prossimi anni.

Un'azione di lobbying regiunale hè necessaria per u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Eskişehir-Antalya, chì serà ancu di interessu à Isparta-Burdur, per esse inclusu in u prugramma d'investimentu 2014 di TCDD. Hè dichjaratu chì serà benefica per l'ATSO, chì hà iniziatu una petizione per u Trenu d'Alta Velocità per ghjunghje à l'Expo 2016, per piglià iniziative davanti à u Ministeru di i Trasporti in cooperazione cù ITSO è BTSO. Binali Yıldırım, u Ministru di i Trasporti di Isparta, chì hè andatu à u Ministeru di u Sviluppu cum'è una delegazione, hè dumandatu à fà a stessa estrazione.

Per d 'altra banda, u presidente di a Càmera di Cummerciu è di l'Industria di Antalya, Çetin Osman Budak, chì hà assistitu à a ceremonia di u protocolu di a scola tenuta trà TOBB è l'Uffiziu di u Guvernatore, hà dumandatu u sustegnu di i Deputati Isparta. Dichjarà chì a reta di trasportu di Antalya, Burdur è Isparta cù l'Anatolia deve esse rinfurzata, u presidente di ATSO Budak hà dumandatu u sustegnu di l'affari di Burdur è Isparta per a campagna di firma iniziata da ATSO. Enfatizendu chì e ricchezze di l'Anatolia venenu à u Mediterraniu Occidentale cù a cunnessione di Antalya à a reta di treni d'alta velocità, Budak hà dettu: "U prublema più impurtante di a regione hè u trasportu. L'infrastruttura di trasportu di a regione, cumpresu u trasportu di Antalya, deve esse rinfurzata. A Regione di u Mediterraniu Occidentale scrive una storia di successu in Turchia, ma u trasportu hè un grande prublema. U trasportu ferroviariu hè un sognu di 100 anni. Perchè vulemu u trenu veloce? Ci sò 550 mila letti turistici in Antalya, chì sò usati solu sei mesi di l'annu. Se vene u trenu d'alta veloce, pudemu attruverà a ricchezza di l'Anatolia quì. U trenu d'alta vitezza arricchisce a regione. Sì tutti esprimimu sta dumanda forte, pudemu assicurà chì entre in l'agenda di l'opinione publica naziunale è di u nostru Primu Ministru ".

IPARTA È BURDUR

PARTE DI L'URGANIZZAZIONE

U presidente di l'ATSO, Çetin Osman Budak, hà dichjaratu chì per anni Isparta è Burdur sò stati paragunati à "u cortile di Antalya" è hà dettu: "Questu hè assai sbagliatu. Antalya hè ghjuntu à u primu postu in l'ultimi anni in parallelu cù u sviluppu di u turismu. Ma u nostru scopu hè di integrà e pruvince di u rughjonu l’una cù l’altri in ogni campu, in particulare in u turismu è l’agricultura. Questa integrazione accelerata cù a cuntribuzione di BAKA. Ora ci concentreremu nantu à prughjetti cumuni chì migliurà l'ecunumia regiunale ", disse. Dichjarà chì l'industria in Antalya hà righjuntu una certa saturazione, Budak hà dettu chì anu trasmessu e dumande chì anu ricevutu à Isparta, Bucak è Burdur. Enfatizendu chì EXPO 2016 ùn hè micca solu l'urganizazione di Antalya, ma ancu a regione, Budak hà aghjustatu chì vedenu Burdur è Isparta cum'è parte di l'urganizazione.

Fonte: Bomb32

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*