A denuncia penale in quantu à l'accidentu di u trenu acceleratu hè stata respinta

A denuncia penale in quantu à l'accidentu di trenu acceleratu hè stata respinta: A denuncia penale contr'à u Ministru Marittimu è di a Comunicazione Binali Yıldırım hè stata licenziata.

L'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Ankara hà decisu di ùn perseguite micca a denuncia penale presentata da u Partitu di Liberazione Populare (HKP) contr'à u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım in quantu à l'accidentu di u trenu acceleratu in u distrittu di Pamukova. Sakarya u 22 di lugliu di u 2004.

In a decisione di non-prosecution data da l'Uffiziu Parlamentu, a denuncia penale di u HKP hè stata riassunta. In a denuncia penale, l'allegazione di u scrittore Cüneyt Ülsever in una rivista publicata in marzu di u 2013 chì a persona chì hà urdinatu u trenu d'alta velocità era u primu ministru Erdoğan. In a petizione di l'applicazione, in a decisione di non-prosecuzione, in quale hè statu dichjaratu chì una demanda publica esse presentata contr'à u Primu Ministru Erdoğan è u Ministru Yıldırım, hè statu ricurdatu chì, secondu l'articulu 100th di a Custituzione è l'articulu 107th di u Regoli di Prucedura Parlamentari, "l'autorità per investigà u Primu Ministru è i Ministri appartene à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia". Dunque, hè statu nutatu in a decisione chì ùn ci era spaziu per una investigazione o persecuzione contru Erdoğan è Yıldırım.

L'avucati di u HKP appellu à u Sincan High Criminal Court in quantu à a decisione di non-prosecution.

Fonte: Haberturk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*