Grazie à a funivia di Hatay, u Museu riceve una stazione

85% di u Prughjettu di Telecabina di Hatay hè finitu
85% di u Prughjettu di Telecabina di Hatay hè finitu

U sindaco di Antakya Lütfü Savaş hà dettu chì stanu travagliendu per unisce a cità cù a muntagna Habib-i Neccar è per implementà un prughjettu di funivia di 150 metri in totale per avè una vista panoramica di Antakya. Hatay, chì hà una ricchezza storica è culturale per esse a casa di parechje civilisazioni, purterà i so invitati in un viaghju "storicu" grazia à u sistema di funivia chì a Municipalità di Antakya cuntinueghja à travaglià.

Hatay, chì hè chjamata a "Cità di Tolerance", hà da scopu di corona i so ricchi valori turistici cù un prughjettu di funivia ... Da u storicu Long Bazaar, induve ci sò parechji posti di travagliu da spezie à casgiari, da calzolai à calzolai, à i mura di a cità custruite da Seleukos, cumandante d'Alexandru Magnu, mille Grazie à u funiculu di 150 metri di longu, 200 persone per ora puderanu viaghjà à a storia.

U sindaco di Antakya Lütfü Savaş, chì hà fattu una dichjarazione à a nostra squadra di notizie nantu à u prughjettu di a funivia, chì e so attività di custruzzione cuntinueghjanu à un ritmu rapidu, trà u Bazar di Filati è a Montagna Habib-i Neccar da esse purtata à u turismu urbanu, hà dettu chì a linea di funivia sarà esse fatta à circa 150 metri di lunghezza è un totale di 1200 persone seranu trasportati à l'ora ... Da a prima stazione à a cima, 6 Dichjarà chì ci sarà ascensione è discesa in minuti, u presidente Savaş hà dichjaratu chì, in più di u sistema di funivia, ci sarà. esse terrazze d'osservazione, una furesta urbana è un caffè di campagna à u pede di a muntagna, è hà nutatu chì cù stu prughjettu, anu u scopu di riunite e persone cù a struttura storica è cuntribuiscenu à i cummercianti.

Dichjarà chì i turisti chì venenu à Hatay vederanu a ricchezza storica di a cità cum'è una vista d'uccello grazie à a funivia, u sindaco di Antakya Lütfü Savaş hà dettu: "U İplik Pazarı, accantu à u Bazar Storicu Longu, hè u locu di U cumandante di Alessandru Magnu, Seleukos, in aC. Avemu scontru una ruina storica in a prima stazione di a custruzzione di a funivia chì ghjunghjerà à a cima di a muntagna Habib-i Neccar, induve si trovanu l'ultime parti restanti di i mura di a cità di 300 metri di lunghezza custruite versu 23 aC. E ruine storichi chì emergenu intornu à u Bazar di Filati eranu un vantaghju per noi. I travaglii cuntinueghjanu à scopre i resti è i mosaici di l'epica bizantina è romana quì, è trasfurmà in un museu apertu ". A stazione di u museu hè prevista per esse cumpletata à a fine di l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*