A cultura giapponese-turca si riunì à u museu TCDD

Cultura Giapponese-Turca Incontru in u Museu TCDD: L'Associazione di Amicizia Interculturale di u Giappone Izmir (JIKAD) hà riunitu e culture turco-giapponesi. A mostra di origami è fotografia aperta à u Museu è a Galeria d'Arte TCDD Izmir hè stata assai apprezzata.

In più di e fotografie riflesse à traversu a lente di l'invitati giapponesi ospitati da JIKAD in Izmir, l'opere di origami d'arte giapponese sò stati ancu esposti. A cerimonia d'inaugurazione hà assistitu da u sindaco di Konak Dr. Hakan Tartan, u fundatore di JIKAD Ergüder Can, ancu u secretariu generale di l'Agenzia di Sviluppu, u presidente di JIKAD Arzu Yücel è l'amatori d'arte anu assistitu.

U sindaco di Konak Dr. Hakan Tartan hà dettu chì li piacia l'origami chì riflettenu a cultura giapponese è e fotografie chì riprisentanu Izmir. U sindaco Tartan hà dichjaratu chì i giapponesi sò diffirenti, amante è di cori caldi è hà dettu: "Sò fieru di vede Izmir à traversu l'ochji di i Giapponesi. Origami, l'arti giapponese, hè ancu un arti populari chì riflette a sucetà. Tali esibizioni rinfurzà e relazioni turco-giapponesi. "U avvicinamentu interculturale hè un passu impurtante fattu per u futuru di a sucetà", disse.

Fonte: Star Newspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*