U museu TCDD serà stabilitu in Çankırı

U sindaco di Çankırı İrfan Dinç hà scontru cù circa un centu di persone in pensione chì travagliavanu à diversi livelli di TCDD in Çankırı. À a riunione; Una cunsultazione hè stata fatta nantu à u Museu TCDD, chì serà realizatu cù i cuntributi di i ferroviari, chì anu un postu impurtante in a storia recente di a cità.

L'attellu, chì era statu distruttu da a brucia, serà utilizatu cum'è un museu apertu è chjusu essendu strutturatu in cunfurmità cù l'uriginale in u Prughjettu di Trasformazione TCDD, chì i travaglii di preparazione di u prugettu di implementazione sò in corso, cù l'iniziativi di u sindaco İrfan Dinç. In u museu ferroviariu da esse stabilitu in Çankırı, ci saranu vechji oggetti appartenenti à a ferrovia è i ricordi di u persunale di a ferrovia.

À a riunione, i ricordi di u persunale in pensione di età trà 60 è 90 chì descrizanu u passatu è u presente di a ferrovia sò stati ancu registrati. L'avvenimenti interessanti chì ognuna di elli hà sperimentatu in u so propiu spaziu di travagliu sò stati ascoltati cun cura. I sforzi per guardà i ricordi narrandoli continuanu ancu in u periodu à vene.

"Parechje persone di Çankırı anu pane per a ferrovia". U presidente Dinç, chì hà iniziatu u so discorsu dicendu: "U mo defuntu babbu era ancu un travagliadore di ferrovia. Aghju purtatu assai manciari à u mo babbu cù una lunch box. Avemu crisciutu nantu à u pane da u trenu neru è a ferrovia. Avà, cum'è merre di sta cità, vogliu dimustrà a mo lealtà in questa materia. A ferrovia hè a memoria di sta cità. A ferrovia hè una parte assai impurtante in a storia di l'esistenza di Çankırı. Saria à u zitellu di un ferruperu di mantene sta storia viva. Grazie à voi, manteneraghju viva sta storia cum'è si merita ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*