A strada di u sistema di Ferrovia di Antalya serà aperta à u trafficu di i veiculi

A strada di u sistema ferroviariu di Antalya serà aperta à u trafficu di i veiculi: a municipalità metropolitana di Antalya si prepara per un grande toccu nantu à a strada di u sistema di ferrovia leggera in e strade Şarampol, İsmet Paşa è Ali Çetinkaya. U percorsu, siparatu da curbstones è barriere, serà abbassatu à u listessu livellu cum'è l'asfaltu è e strade saranu dispunibuli per l'usu cumunu da tutti i traffici, cumpresi i pedoni, i veiculi è e biciclette.

Emin Pehlivan, Capu di u Dipartimentu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu chì anu esaminatu esempi di sistemi di ferrovia leggera in cità impurtanti di Turchia è di u mondu. Spieghendu chì ùn ci hè micca una applicazione stradale preferenziale per u sistema di ferrovia ligera in boni esempi di u sistema, in particulare in i centri di cità, Pehlivan hà dichjaratu chì u sistema hè cunsideratu cum'è una parte di u trafficu di ogni ghjornu è si move inseme cù altri elementi di u trafficu cum'è e vitture. biciclette è pedoni.

Ci sò assai fattori

Dichjarà chì u so scopu in questu cuntestu hè una nova regulazione di u trafficu nantu à e strade Şarampol, İsmet Paşa è Ali Çetinkaya nantu à a strada di u sistema di ferrovia leggera, Emin Pehlivan hà dettu: "A nostra priorità hè di include a linea di u sistema di ferrovia leggera in u flussu normale di trafficu nantu à a strada specificata. Ma aghjunse chì ci sò parechji fatturi chì affettanu u studiu.

Unu di i più grandi ostaculi per a Municipalità Metropolitana hè e cundizioni di u prestitu utilizatu durante a custruzzione di u sistema di ferrovia ligera. Capu di Dipartimentu Pehlivan enfatizatu chì e prucedure di u funziunamentu è i principii di u sistema sò stati determinati in l'accordu di prestitu furnitu da u Bancu Mundiale è garantitu da u Tesoru, è chì menu viaghji previsti ùn sò micca pussibule. Dichjarà chì u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) deve ancu piglià una decisione in quantu à questu regulamentu, Pehlivan hà dettu: "U scopu di esaminà tutti i fatturi unu per unu è vene cun un prughjettu".

Fonte: Serata

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*