U Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul principia u 29 d'ottobre

U Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul principia u 29 d'ottobre: ​​TCDD hà annunziatu chì u trenu d'alta velocità si ferma in un totale di 10 fermate in a linea Ankara-Istanbul. Sicondu a dichjarazione, quì hè quella strada ...

TCDD mette fine à e discussioni nantu à a situazione di e tappe in a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, chì hè prevista per apre u 29 d'ottobre. Sicondu a dichjarazione, u trenu d'alta velocità pigliarà è abbandunà i passageri in un totale di 3 fermate durante u viaghju, chì durà 10 ore.

Sicondu Star Newspaper, mentre chì u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì serà u mezzu più veloce di trasportu terrestre trà Istanbul, chì era a capitale di l'Imperu Ottumanu di 700 anni, è Ankara, chì era a capitale di a Republica, hè prevista à apre u 29 d'ottobre, i tappe sò ancu determinate. Republic of Turkey State Railways (TCDD) hà annunziatu chì u trenu d'alta velocità ferma in un totale di 10 fermate in a linea. Di conseguenza, a seconda tappa di u YHT chì parte da Ankara serà u distrittu Polatlı d'Ankara, è pigliarà è lascerà i passageri in 3 cità.

Sicondu a dichjarazione, u trenu à alta velocità si ferma in stazioni di Bozüyük, Bilecik, Pamukova, Arifiye (Sapanca), İzmit è Gebze partendu da Eskişehir è pigliarà è lascerà i passageri. A linea di trenu à alta velocità, chì riducerà u tempu trà Istanbul è Ankara à 3 ore, serà di 533 km. A linea di treni d'alta velocità serà integrata cù Marmaray, chì furnisce u trasportu ininterrottu da l'Europa à l'Asia. Cù u prugettu chì culliganu e duie più grande cità di u nostru paese, u scambiu suciale, ecunomicu è culturale trà e cità cresce è Turchia serà pronta cù a so infrastruttura di trasportu durante u prucessu di adesione à l'UE.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*