U cunduttore di u trenu sbattutu in Spagna serà ghjudicatu in attesa di prucessu !

U cunduttore di u trenu chì hè cascatu in Spagna serà ghjudicatu in attesa di prucessu ! : U cunduttore di quellu trenu, chì hè accadutu in Spagna a settimana passata è hà tombu 79 persone, hè statu liberatu in attesa di prucessu. L'autorità di guidà un trenu hè stata presa da quellu meccanicu, chì hà fattu duie volte a vitezza ch'ellu avissi avutu fattu è l'ammette.

A prima decisione hè stata fatta annantu à u nomu numeru 1 di l'accidentu di trenu in Spagna, chì hè accadutu a semana passata è scuzzulò l'agenda di u mondu, u meccanicu Jose Garzon Amo. U meccanicu, chì hà intrutu in a curva à 80 km di velocità à duie volte di a vitezza è hà causatu a morte di 79 persone in l'accidentu chì hè accadutu per quessa, hè statu liberatu in attesa di prucessu.
U cunduttore Jose Garzon Amo hà ammissu a so distrazione è hà radduppiatu a velocità in a curva "A Grandeira", chì duverebbe andà à 80 chilometri à l'ora.

U meccanicu, chì hè statu pruvatu cum'è u suspettatu numeru unu in l'accidentu di trenu in u quale 79 persone sò morti in Spagna, hè statu liberatu in attesa di prucessu. Pruvate à u tribunale di a cità di Santiago a notte passata, u meccanicu Francisco Jose Garzon Amo hà ammissu a so "assenza" è hà radduppiatu a velocità in a curva "A Grandeira", chì duverebbe andà à 80 chilometri à l'ora. U meccanicu espertu di 52 anni hè accusatu d'avè causatu imprudente a morte di 79 persone è ferite assai. Mentre u passaportu di Garzon Amo hè statu cunfiscatu per 6 mesi, a so autorizazione di utilizà i treni hè stata annullata durante u stessu periodu. U meccanicu, chì hè statu purtatu in tribunale in manette è occhiali di sole eri sera, hè statu liberatu in parole à mezzanotte. In ogni casu, per via di l'inchiesta in corso contr'à u meccanicu Garzon Amo, hà da vede in tribunale un ghjornu à settimana. U 24 di lugliu, u trenu d'alta velocità "Alvia", chì hà fattu a spidizioni Madrid-Ferrol è avia 247 passageri, hà deragliatu vicinu à a cità di Santiago di Compostela. 79 persone sò morti in l'accidentu è circa 130 persone sò state ferite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*