Custruzzione di Metro di Riyadh affidata à Siemens

Metro di Riyadh
Metro di Riyadh

Siemens, chì si prepara à vende sistemi ferroviari à parechji paesi di u mondu, cumpresa a Turchia, hà pigliatu a parte di u leone di l'enorme investimentu infrastrutturale di l'Arabia Saudita. U cunsorziu, chì include ancu Siemens, hà da principià i travaglii infrastrutturali in l'Arabia Saudita cù a custruzzione di un metro in a capitale Riyadh.

Partendu cù u CEO Peter Löscher, Siemens hà ricevutu a parte di u leone di l'enorme investimentu infrastrutturale di l'Arabia Saudita. U guvernu saudita, chì hà decisu di rinnuvà cumplettamente a so infrastruttura, hà annunziatu chì hà datu stu grande travagliu per 22,5 miliardi d'euros à cumpagnie cumpresi Siemens.

Sta custruzzione di l'infrastruttura principia cù a custruzzione di u metro in a capitale Riyadh. Sicondu l'infurmazioni datu da u guvernu Saudi, hè statu dichjaratu chì u metro serà u più grande travagliu di infrastruttura in u mondu, è serà custituitu da una reta ferroviaria di 176 chilometri in totale. U travagliu di custruzzione principia in u primu trimestre di u 2014. A custruzzione hè prevista per esse finita in 2019.

À u capu di u gruppu di cumpagnie custituitu da cunsorzi stranieri, Siemens è AECOM anu ricevutu un travagliu di $ 9,45 miliardi, mentre chì era annunziatu chì Bechtel mette solu dui sistemi ferroviari. Inoltre, a FCC spagnola, inseme à Alstom è Samsung C&T, hà ricevutu un affari di sistema di ferrovia internu per $ 7,82 miliardi, mentre chì l'Italia Ansoldo STS è l'Indian Larsen & Toubro anu ricevutu un affari di $ 5,21 miliardi.

Per d 'altra banda, i Sauditi ùn trascuraranu micca l'investimentu infrastrutturali in a cità santa di a Mecca. Sicondu l'infurmazioni ricevute, l'armi sò stati sbulicati per 16,5 miliardi di dollari di trasportu à a Mecca. Cusì, a congestione di u trafficu è a suffocazione da i fumi di scarico in u trasportu di i pellegrini seranu finite.

Hè statu amparatu chì u sistema ferroviariu, chì equiparà u paese cun un sistema ferroviariu da una punta à l'altru, serà di 2 mila 750 chilometri in tuttu u paese, in particulare da Riyadh à a fruntiera di Ghjordanu. Cù stu investimentu, u guvernu hà pensatu à elevà u livellu di vita di u populu, mentri à u listessu tempu hà u scopu di eliminà a diffidenza è l'inquietudine trà e persone in l'amministratori. Per d 'altra banda, questu investimentu significa a preparazione per i ghjorni chì l'oliu scorri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*