U trasportu à u distrittu di Arifiye hè statu interrottu per via di u travagliu di u trenu d'alta velocità

A linea Ferroviaria Bilecik Arifiye hè stata riapertura à u trafficu di treni
A linea Ferroviaria Bilecik Arifiye hè stata riapertura à u trafficu di treni

I quartieri è i paesi cù una pupulazione di circa 15 mila, chì dopu sò stati inclusi in u Distrettu di Arifiye, si lamentanu di ùn pudè andà in u centru di u distrittu. Mentre l'autobus privati ​​​​pubblichi, chì prima entravanu in l'edificiu di u Distrettu di u Distrettu in u centru di u distrittu di Arifiye, ùn ponu micca entra in u centru di u distrittu per via di a chjusura di a strada per via di u travagliu nantu à a linea di treni d'alta velocità, u fallimentu di creà una strada alternativa in seguitu provoca i residenti. di u quartieru è u paese, induve campanu circa 15 mila persone, per ùn pudè andà in u distrittu.

BUSES NON ENTRATE IN CENTRU DISTRICT

I citadini chì anu manifestatu e so opinioni annantu à u sughjettu anu dettu: "Quandu avemu affari cù u Guvernatore di Distrettu o a Municipalità, avemu da andà prima in Adapazarı è dopu in Arifiye. A strada chì pigliamu è u prezzu chì paghemu hè un altru prublema. Finu à 2 settimane fà, avemu avutu autobus chì andavanu direttamente à u distrittu, ma per via di l'opere di e linee di treni, a strada era chjusa è l'autobus ùn pò micca entre in u centru di u distrittu. L'autobus di u paese ùn ponu micca aduprà a nova strada di terminal. Dicianu chì una seconda alternativa stradale ùn hè micca stata creata da a municipalità, chì ci face vittime.

U capu di u quartiere di Kirazca, Fikret Çetin, hà dettu: "Cumu i quartieri è i paesi chì sò stati dopu inclusi in u distrittu, simu vittimi. Quandu avemu affari cù l'uffizii ufficiali, ùn pudemu micca andà à u centru di u distrittu. Perchè i nostri autobus ùn ponu micca entra in u centru di u distrittu in ogni modu. Avemu una pupulazione di 10 à 15 mila. E queste persone anu definitu u travagliu in l'uffizii ufficiali o in u centru di u distrittu, è continuanu à fà in u futuru. Cumu ghjunghjemu à u centru di a cità ? Aghju trasmissu u prublema à u sindaco è hà dettu chì ùn m'implicate micca in questu. À quale avemu da trasmette u nostru prublema ? Se stu prublema ùn hè micca risoltu, purteremu a materia à u nostru sindaco, Zeki Toçoğlu. Credu chì u presidente Zeki risolverà stu prublema ", disse.

Mukhtar Çetin hà dettu: "Mentre i quartieri è i paesi chì sò stati inclusi dopu ùn puderanu micca prufittà di alcun serviziu altru ch'è u serviziu di raccolta di basura di a municipalità di Arifiye, sta situazione ci hè accaduta. Ma ci hè prestu elezzione. Ellu hà spressu a so reazione dicendu: "Nimu ùn deve micca dubbitu chì avemu da risponde à queste persone chì ignoranu questi citadini à l'urna". – Ada Postası

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*