A strada Bursa-Ankara apre à u trasportu prima di e vacanze

A strada Bursa-Ankara si apre à u trasportu prima di e vacanze: i cunduttori chì sò stati diretti à diverse rotte in Bursa per un bellu pezzu per via di i travaglii di u sistema ferroviariu, finalmente sbarazzanu di stu prublema. Dopu à i travaglii di asfaltamentu da esse cumpletati in 10 ghjorni, u trasportu ininterrottu nantu à a strada di Ankara principia prima di e vacanze.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dichjaratu chì i travaglii di asfaltamentu cuntinueghjanu rapidamente è hà dettu chì impediscenu a congestione di u trafficu aprendu e strade più basse di l'intersezzione prima di e vacanze.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe, accumpagnatu da u Sicritariu Generale Seyfettin Avşar, i Vice Secretarii Generali Bayram Vardar è Mustafa Altın, inseme cù i capi di dipartimentu pertinenti, anu esaminatu i travaglii in corso à l'intersezzione in situ.

Dichjarà chì l'opere in Kestel Junction, chì hè stata realizata in parallelu cù u prughjettu di a Linea Bursaray Kestel, sò in a fase di finitura, u sindaco Altepe hà dettu chì e strade più bassu di a Kestel Junction, chì eliminà un altru sistema di signalizazione nantu à a strada Ankara è furnisce u trasportu ininterrottu, serà cumpletu in 10 ghjorni è serà apertu à u trasportu prima di a Festa di Ramadan.

Dichjarà chì u primu stratu di pavimenti di asfaltu hà iniziatu in a direzzione di l'intersezzione versu Ankara, u sindaco Altepe hà dettu: "Tutti i travaglii eccettu l'asfaltamentu di a strada sò stati finiti. Mubilisemu tutte e nostre squadre è acceleremu i travaglii di pavimentazione asfaltata. Avemu u scopu di compie e strade sottu à l'intersezzione u più prestu pussibule è apre u trafficu prima di e vacanze. In questu modu, i nostri citadini chì vanu in Ankara per via di Bayram è venenu in Bursa da a direzzione di Ankara ùn anu micca da entre in e strade secundarie chì sò sempre aduprate. Continuerà a so strada senza interruzzione ", disse.

Surghjente: http://www.pirsushaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*