U duru travagliu di Ramadan di i travagliadori ferroviari (Galleria di foto)

Duru travagliu di Ramadan per i Ferroviari: I travagliadori chì rinnuvà e linee ferroviarie in u paese di Sarıkamış-Kars Dikme, travaglianu ancu altruistamente durante u Ramadan - TCDD Erzurum 45th Road Maintenance and Repair Manager Şahin: "Avemu rinnuvatu 864 metri di linea in un ghjornu prima di Ramadan , è oghje rinuvemu 864 metri di linea.Continuemu. I nostri amichi cuntinueghjanu à travaglià altruistamente. In questu mese, u calore affetta un pocu, ma ùn affetta micca u nostru rendiment di ogni ghjornu.

I travagliadori, chì rinnuvà e linee ferroviarie in u distrittu di Sarıkamış, cuntinueghjanu à travaglià altruistamente durante u Ramadan.

I travagliadori, chì anu cuminciatu à travaglià in prima ore di a matina in u locu di u paese di Sarıkamış-Kars Dikme, chì hè inclusu in u prugramma di travagliu 2013 di TCDD, sguassate i rails di 12 metri in a regione è installate i 108 metri. rails longu nantu à traverse di cimentu di 250 chilò invece.

Malgradu u clima caldu, 80 travagliadori è 10 persunalizati tecnichi, chì anu participatu à i travaglii di rinnuvamentu di a strada, travaglianu in cundizioni difficili cù escavatori, graduatori, rulli, veiculi di ferrovia è veiculi di riparazione di strada 2.

TCDD Erzurum 45th Road Maintenance and Repair Manager Uğur Şahin hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì i travaglii di rinnuvamentu di a linea ferroviaria in u locu di u paese Dikme trà e stazioni Sarıkamış-Kars avanzanu rapidamente.

Şahin hà dichjaratu chì travaglianu malgradu u mese di Ramadan è u clima caldu, "Femu u nostru travagliu trà 07.00:17.00-XNUMX:XNUMX. Di sicuru, ci sò quelli chì digiunanu trà i nostri travagliadori. Passemu a nostra ghjurnata in cundizioni di travagliu difficili.

Nutendu chì ùn ci era micca diminuzione di u rendiment di i travagliadori malgradu u mese di Ramadan, Şahin hà dettu: "Avemu rimpiazzatu 864 metri di linea in un ghjornu prima di Ramadan, è oghje cuntinuemu à rinnuvà a linea di 864 metri. Travagliemu di manera altruista cù i nostri amichi. Stu mese, u calore l'affetta in una certa misura, ma ùn affetta micca u nostru rendimentu di ogni ghjornu ".

Mahmut Yılmaz, unu di i travagliadori, hà dettu chì continuanu u travagliu di rinnuvamentu di a linea ferroviaria in a regione durante u Ramadan. Spieghendu chì a fame è a sete li furzavanu versu a sera, Yılmaz hà nutatu chì questu ùn hà micca affettatu a so prestazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*