Incidente di trenu in Spagna 77 morti

accidente di trenu in Spagna
accidente di trenu in Spagna

Incidente di trenu in Spagna: Sicondu l'infurmazioni iniziali in l'inchiesta lanciata annantu à l'accidentu, chì hè accadutu quandu u trenu di passageri chì facia a spidizioni Madrid-O Ferrol in Spagna hà deragliatu vicinu à l'entrata di a stazione di Santiago Compostela in a regione Galizia, hè statu dichjaratu. chì l'accidentu hè statu causatu da alta velocità.

Fonti vicinu à a cumpagnia di a Rede Ferroviaria Naziunale Spagnola (RENFE) hà dettu chì a curva induve l'accidentu hè accadutu era assai periculosa è difficiule. In a prima infurmazione filtrata à a stampa spagnola da l'esperti chì anu realizatu l'inchiesta, hè statu dichjaratu chì ci sò dati chì mostranu chì u trenu hà intrutu in a curva à una velocità assai più altu, chì deve esse ingressu à una vitezza di 80 chilometri per ora. Ancu s'ellu ùn ci hè ancu una dichjarazione ufficiale, hè statu dichjaratu chì "l'alta velocità è l'errore umanu" anu causatu l'accidentu. Fonti di u Ministeru di l'Interior hà ancu dichjaratu chì ùn ci hè micca pussibilità di un attaccu ligatu à l'accidentu.

Per via, in a storia di a Spagna, hè statu informatu chì u più grande accidente di trenu in a storia di u paese hè accadutu dopu à l'accidenti di treni nantu à a linea Palencia-La Coruna in u 1944, induve 500 persone morse è 1972 persone morse annantu à u 77. Linea Cadiz-Sevilla in u 1992. Sicondu statistiche, per a prima volta da u XNUMX, quandu a linea di treni d'alta velocità hè stata messa in serviziu in Spagna, hè statu vistu chì ci hè statu un accidente fatale in questa linea.

Sicondu l'ultime cifre non ufficiali riguardanti l'accidentu accadutu in Alvia, u trenu d'alta velocità di a seconda tappa in Spagna, chì pò ghjunghje à una velocità massima di 250 chilometri à l'ora, hè statu arregistratu chì l'accidentu era intornu à 20.41, ci eranu 238. i passageri in u trenu è u numeru di morti hà righjuntu 50. Cum'è una fonte ufficiale, Alberto Nunez Feijoo, u capu di l'amministrazione autonoma di Galizia, hà dettu: "Per avà, pudemu parlà di u numeru di morti trà 45-47". Mentre chì tutti i 13 vagoni di u trenu sò stati deragliati, hè statu vistu in i filmati post-accidenti chì 1 vagone hè statu alzatu circa 5 metri da l'impattu di u crash, è ci era parechji cadaveri in terra.

Mentre chì tutte e celebrazioni previste per a festa in a cità di Santiago Compostela sò stati annullati per via di l'accidentu, hè statu annunziatu chì u Primu Ministru spagnolu Mariano Rajoy andà in scena in a matina. U Ministru di i Travaglii Publici Ana Mato, chì si n'andò in a regione dopu à l'accidentu, hà dettu: "Avemu travagliatu in coordinazione in questu avvenimentu assai drammaticu".

Mentre u quartu più grande accidente di trenu in u mondu da ghjugnu hè accadutu in Spagna, u 13 di ghjugnu in Argentina (3 morti 315 feriti), u 7 di lugliu in Canada (50 morti) è u 12 di lugliu in Francia (6 morti, 30 feriti) accidenti di trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*