Uludağ Novu Prughjettu di Telecabina Stuck in Decisione di a Corte

Attenzione, quelli chì cullàranu à ululà in funivia
Attenzione, quelli chì cullàranu à ululà in funivia

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà decisu di piantà a custruzzione di a linea di funivia più longa di u mondu da a corte. A 2ª Corte Amministrativa di Bursa hà decisu di sostà l'esekzione nantu à a dumanda di l'ambientalisti chì prutestavanu u tagliu di centinaie d'arburi in a Regione di Sarıalan è Hotel. L'ambientalisti anu dumandatu chì i taglii sò firmati, tenendu in contu l'intervenzione urgente di a corte da l'amministrazione.

L'Associazione di l'Avucati di Bursa è DOĞADER anu dumandatu à l'istituzioni autorizate per a permanenza di l'esecuzione dopu à u tagliu di a zona forestale trà Sarıalan è a 2a Zona di Sviluppu in u Prughjettu di New Cable Car, chì hè in costruzione. U presidente di l'Associazione di l'Avucati di Bursa, Ekrem Demiröz, hà dettu chì a 2ª Corte Amministrativa di Bursa hà decisu di suspende l'esecuzione di u taglio di l'arburu è hà dettu: "A municipalità hà prumessu un approcciu ambientalista. Trà Bursa Sarıalan, i pali di funivia sò stati piantati in elicottero senza tagliare l'arburi. Tuttavia, 3 mila 375 arburi sò stati permessi di esse tagliati trà a Zona di Sarıalan Hotels, induve a nova linea serà custruita. Cù a distruzzione è l'asciugatura di u tagliu, sta figura righjunghji 4 mila. I taglii fatti ùn solu causanu a distruzzione di l'arburi, ma ancu l'estinzione per a fauna è altre piante. U pianu di u boscu serà danatu durante u tagliu. Ricordendu chì più di una demanda hè stata presentata contr'à a Municipalità Metropolitana per via di u fattu chì stazioni, centri commerciali è alberghi sò stati inclusi in i piani di zonificazione, Demiröz hà dettu: "Uludağ hè a cità più antica di u nostru paese, ancu s'ellu si dice chì a nova U prughjettu di a funivia riducerà u trafficu in Uludağ hè unu di i parchi naziunali. Inoltre, hè stata presa sottu un statutu di prutezzione strettu cù a Legge di i Parci Naziunali. Invitemu a Municipalità Metropolitana di Bursa à agisce in cunfurmità cù a lege è à prutege veramente l'ambiente ".

U presidente di Dogader, Murat Demir, hà dettu: "U prughjettu di a funivia hè un prughjettu ambientalista, appruvemu stu prughjettu. Vulemu andà in Uludağ in funivia, chì hè un trasportu ecologicu. Assolutamente ùn appruvemu micca taglià l'arburi ". disse.