Sò stati chjappi in rossu mentre arrubbavanu cavi nantu à a linea di ferrovia.

Sò stati chjappi in rossu mentre arrubbavanu cavi nantu à a linea di ferrovia: 5 persone chì provavanu di arrubà i cavi da a linea di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) in a cità di Kırkpınar di u distrettu di Sapanca di Sakarya sò state catturate grazia à l'attenzione di u squadre di polizia.

L'incidentu hè accadutu in u locu di Kırkpınar Railway Street, induve u travagliu nantu à a linea di trenu cuntinueghja. E squadre affiliate à u Dipartimentu di Pulizia di Sapanca, chì anu realizatu a patrulla, anu nutatu chì 5 persone, dui di quale eranu fratelli, taglianu u cable durante i cuntrolli chì anu fattu nantu à a strada YHT. Capendu chì e squadre di polizia li anu vistu, YG(24), EG(19), S.Ş.(19), SU(19) è UT(36) cuminciaru à scappà, lascendu u veiculu di furgone chì era ghjuntu è u 2 forbici di ferru chì avianu purtatu cun elli in scena. I suspettati di robba, catturati dopu una breve persecuzione, sò stati purtati à a stazione di polizia di Kırkpınar.

Hè statu amparatu chì 4 di i suspettati detenuti avianu un record di polizia per furti è crimini simili. SU, UT è S Ş., chì sò stati mandati à u tribunale. Hè statu liberatu da u procuratore. I fratelli YG è EG sò stati arrestati è mandati à a Prigione di Ferizli.

E squadre di u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Sapanca anu pigliatu duie persone chì avianu arrubbatu i cables da a linea ferroviaria u 28 di lugliu, è quelli chì sò stati chjappi sò stati arrestati. In più, e squadre di a Gendarmeria di u Distrettu di Sapanca anu crashatu una reta chì arrubbava i cavi da a linea ferroviaria u 2 di lugliu. Cinque membri di a reta sò stati arrestati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*