Benedizzioni di Ramadan in SAMRAY

Benedizioni di Ramadan in SAMRAY: Akın Üner, Direttore Generale di SAMULAŞ, hà dettu chì quandu l'efficienza di l'aria condizionata in tramvii aumentava, u numeru di passageri aumentava da 10-12 per centu in Ramadan.

Quandu u periodu di mantenimentu di l'aria condizionata di i tram hè statu finitu da e cumpagnie chì anu acquistatu prima i tram, u mantenimentu di l'aria condizionata di i tram chì serve in a cità hà cuminciatu à esse realizatu da l'impiegati di SAMULAŞ.

A prima è l'unica donna in u mondu chì travaglia in l'attellu in u settore di u trasportu, l'ingegnere elettricu è elettronicu, u capu di mantenimentu elettricu Ümit Özsoy Bostancı è a squadra di 16 persone di u capu di mantenimentu meccanicu Ahmet Erdal Meriç mantene l'aria condizionata, chì sò impurtanti per l'omu. salute per aghjustà l'equilibriu caldu è friddu in i tramvii secondu a temperatura esterna. U mantenimentu di l'aria condizionata in i tramvii hè realizatu trà 4 è 5 ghjorni.

Dichjarà chì i mesi d'estate sò i periodi in cui u numeru di passageri hè u più bassu in quantu à i tram, Akın Üner, Direttore Generale di SAMULAŞ, hà dettu: "U periodu d'estate quandu l'università è e scole sò chjuse hè u periodu quandu u numeru di passageri. hè u minimu. Cù l'arrivu di u Ramadan, avemu avutu u periodu quandu u numeru di passageri hè u più bassu durante l'annu. Ma u Ramadan di questu annu hà purtatu benedizioni à SAMULAŞ. Quandu paragunemu i figuri di trasportu di passageri in Ramadan l'annu passatu cù u Ramadan di questu annu, vedemu chì hè aumentatu da 10-12 per centu. U nostru numeru di passageri, chì era 32 mila l'annu passatu, hè attualmente in a banda di 34 - 36 mila. Avemu dumandatu è investigatu u mutivu di questu aumentu. In a nostra ricerca, i passageri anu indicatu l'aria condizionata. I nostri amichi anu ancu realizatu studii di R&D nantu à i climatizzatori quist'annu. Hanu aumentatu l'efficienza di l'aria condizionata. I nostri passageri preferite avà u cunfortu. Più sti treni sò usati da a ghjente di Samsun, più felice simu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*