Dui treni d'alta velocità bona nutizia à a riunione regulare di l'ATSO d'aostu

Dui treni d'alta velocità bona nutizia à a riunione regulare ATSO August: Antalya Chamber of Commerce and Industry (ATSO) a riunione ordinaria di l'assemblea hè stata in a sala di l'assemblea cù a participazione di a gestione ATSO è i membri. Per a prima volta in a riunione, un sondaghju hè statu fattu nantu à l'agenda in l'ambiente elettronicu.

Budak critica ancu a dichjarazione di u presidente di UKOME, Emin Pehlivan, in u Pianu Maestru di Trasportu, dicendu chì u prublema di trasportu di Antalya hè stata risolta da u 70 per centu, è hà dettu: "Ciò chì hè statu risoltu in Antalya, chì hà una accessibilità assai pessima in e fora di a cità, induve 20-30 mila veiculi sò aghjuntu ogni annu. A nostra opinione nantu à sti prublemi deve ancu esse cercata. Hè da esse discutitu scientificamente. L'indagine deve esse realizatu nantu à questu tema. Di sicuru, serà discutitu in u parlamentu, ma a nostra opinione duveria esse presa. Invece di fà materiale puliticu, si deve truvà una suluzione ", disse. Esprimendu chì u prublema di trasportu di Antalya serà alleviatu cù i sistemi ferroviari, Budak hà dichjaratu chì anu urganizatu una campagna di firma per u trenu d'alta velocità. Budak hà dettu: "Avemu cullatu 75 mila firme per u trenu d'alta velocità. Quandu ghjunghje à 100 mila, l'avemu prisintatu à u guvernu. A nostra campagna cuntinueghja. Avemu vultatu cù una bona è una cattiva nutizia da e nostre riunioni in Ankara cù u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım. A bona nutizia hè chì ci saranu dui treni d'alta velocità per Antalya. Unu di elli serà in a forma di a strada Manavgat-Alanya-Konya, è l'altru serà in a forma di Burdur-Isparta-Afyon ", disse.
Quandu hà dumandatu nantu à a contaminazione di i centri commerciali in Antalya, Budak hà dettu: "Ùn simu micca solu u partitu chì pienghje, avemu ancu prisentatu e nostre soluzioni. Se facemu boni prughjetti in u centru di a cità, i centri cummerciali diventeranu catchers di mosche. Avemu da seguità u sughjettu. Semu attenti quandu decidemu quale sustenemu in e prossime elezzioni lucali ", disse.
RISULTATI DI L'ENQUESTA
À a riunione d'aostu, un sondaghju elettronicu hè statu fattu per a prima volta. 102 membri di u cunsigliu anu participatu à l'indagine chjamata "Obiettivi è Priorità" è anu vutatu nantu à 13 dumande. Sicondu i risultati di l'inchiesta, l'agricultura, u turismu, u cummerciu è l'integrazione di l'industria hà pigliatu u primu postu cù una tarifa di 27,5 per centu, mentre chì EXPO era preferitu in u sicondu locu. In a quistione chì tratta di u prublema di trasportu, a campagna di treni d'alta velocità hà pigliatu a priorità di i membri cù una tarifa di 28,4 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*