U primu trenu domesticu d'alta velocità hè ghjuntu

U primu trenu naziunale d'alta velocità hè ghjuntu: Dopu à a Rivuluzione Cars, a rivoluzione di u trenu d'alta velocità Tülomsaş, chì hà creatu u primu automobile domesticu di Turchia, Devrim, pruducia avà u primu trenu d'alta velocità domesticu. A cumpagnia chì hà apertu l'offerta di disignu dice: "Stu trenu ùn finisce micca cum'è a Rivuluzione".

Türkiye Lokomotiv ve Motor Sanayii A.Ş., chì hà criatu u primu automobile domesticu di Turchia cù Devrim Cars. (Tülomsaş) hà ancu arrotolatu e maniche per pruduce u primu Trenu d'Alta Velocità domesticu (YHT). Tülomsaş, chì hà cuncepitu è ​​pruduciutu automobili da zero in 130 ghjorni in Eskişehir Railway Factories, cum'è era cunnisciutu à l'epica, farà una rivoluzione sta volta cù un trenu lucale d'alta velocità chì ghjunghje à una velocità di 275 km.

4 cumpagnie anu fattu offerte

Tulomsaş hà apertu una offerta di prughjettu per u cuncettu di cuncepimentu di YHT. In u prucessu di riceve offerte, chì durà finu à u 9 di settembre di u 2013, 4 cumpagnie anu presentatu offerte finu à avà. Tülomsaş, chì pruduce digià mutori elettrici, hà da principià a produzzione di treni d'alta velocità completamente domestici cù u disignu. Tulomsaş includerà ancu TÜBİTAK è università in i studii. TCDD vole chì Tülomsaş riunisce a tecnulugia è a so cunniscenza è a so sperienza nantu à u Trenu d'Alta Velocità.

Ekrem Turan, Capu di u Dipartimentu di Marketing di Tülomsaş, hà dichjaratu chì anu travagliatu prestu è hà dettu: "A cumpagnia spagnola CAF hà vintu l'offerta fatta da TCDD prima. Avà u nostru scopu hè di pruduce u nostru propiu trenu d'alta velocità ", disse. Spieghendu chì una rivoluzione hè stata fatta in l'automobile domestica cù Devrim, Turan hà dettu: "A fine di u trenu d'alta velocità ùn serà micca cum'è Devrim. Pruduceremu in Turchia è esporteremu à l'esteru ", disse.

DESIGN CULTURALE

I YHT servenu sempre nantu à e linee Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya. Cù a produzzione di Tulomsaş, hè previstu di diminuite i costi è sparghje u YHT in Turchia. L'espressione "disegnu adattatu per a cultura turca" attira l'attenzione in e specificazioni di l'offerta. Per quessa, i rivestimenti o disinni, cum'è u simbulu di tulipanu, seranu fatti fora è in u trenu. In l'ultime trenu di tecnulugia, i cuntrolli seranu fatti cù schermi tattili, mentre chì i sedili anu un sistema multimediale.

FRAI 275 KM

A lunghezza di e linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT) righjunghji 880 chilometri. U mutore elettricu AC 25 kv / 50 Hz di YHT domesticu pò ancu esse pruduttu in Tulomsaş. A vitezza di u YHT domesticu, chì hè prevista cum'è 275 chilometri per avà, pò esse aumentata cù cambiamenti minori.

1.4 PER CARS, 25 MILIONI DI LIRA PER I CAVALLI

Ancu s'ellu hè finitu in delusione, Devrim hè ricurdatu cum'è a prima vittura domestica di Turchia. Tuttu principia in u 1961, quandu 20 di i dirigenti è ingegneri di i Fabbrichi di Ferroviari di u Statu è i Dipartimenti di Trazione sò stati invitati à una riunione in Ankara. Hè dumandatu chì e vitture domestiche sò prodotte in 1.4 ghjorni cù una indennità di 130 milioni di lire. Ancu s'è nimu hà cridutu pussibule, qualcosa di incredibile hè accadutu cù u travagliu straordinariu di l'ingegneri, è u 29 d'ottobre di u 1961, a "Rivuluzione" hè stata presa davanti à l'edificiu di a Gran Assemblea Naziunale è presentata à u presidente Cemal Gürsel. I tanki di carburante di i dui Rivuluzionarii purtati à Ankara sò stati sbulicati per ragioni di sicurezza, chì era a so fine. Cemal Pasha hà ghjuntu in u veiculu è dopu avè guidatu 100 metri, u mutore si firmò. Ancu s'è u sicondu veiculu era pienu di benzina, e parolle di u pascià, "Avete custruitu una vittura cù una mentalità occidentale, ma vi scurdate di rifornà cù una mentalità orientale", passanu in a storia.

Mentre si parlava chì u bilanciu era persu cù a Rivuluzione in quellu tempu, nimu hà dettu l'attribuzione di 25 milioni di lire per a migliurà di a razza di cavalli.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*