Vole esse "babayiğit" per u trenu domesticu d'alta velocità

Vuole esse u "nonnu" per u trenu naziunale d'alta velocità: u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO), Nurettin Özdebir, hà dettu: "Lasciami autorizà u disignu di u trenu d'alta velocità domesticu in 3 anni. Diventamu u "daddy brave" chì u primu ministru Recep Tayyip Erdogan cerca, sempre chì u publicu dà una garanzia di compra. "Ùn ci hè nunda chì ùn pò esse fattu in Turchia, basta chì risponde à e specificazioni internaziunali richieste", disse.

In a so dichjarazione à u currispundente AA, Özdebir hà dichjaratu ch'elli, cum'è ASO, travaglianu nantu à prughjetti ligati à a naziunalisazione di parechje merchenzie chì ùn sò micca prudutte in Turchia, è hà dettu: "Travagliemu principarmenti nantu à a localizazione di i veiculi di metro, high- treni veloci è veiculi di trasportu publicu in Turchia. In questu sensu, passi assai forti è boni sò stati fatti in u nostru paese ", disse.

Indicà l'impurtanza di risolve i prublemi di trasportu chì si sviluppanu in parallelu cù l'aumentu di a tarifa di urbanizazione in Turchia, Özdebir spiegò chì hè essenziale per risolve stu prublema. Enfatizendu chì i veiculi citati, chì saranu pruduciuti in u locu, ponu ancu esse esportati in i paesi vicini, Özdebir hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di creà una marca. Sta infrastruttura hè digià stata cumpletata in Europa. Ùn ci hè micca assai crescita di a pupulazione. U mercatu hè mortu quì, u centru di u mercatu hè Turchia. Hè ciò chì avemu travagliatu ", disse.

  • "Avemu scopu di pruduce veiculi cù a pruprietà di u disignu in Turchia" -

Indicà chì u requisitu chì "51 per centu di i veiculi sò domestici" in l'offerta per u metro di Ankara hè un bar impurtante, Özdebir hà dettu: "Questu requisitu di u 51 per centu hà attiratu l'attenzione di u mondu à Turchia. Mentre sta cundizione hè stata messa, ci hè teme chì ùn ci sia micca participazione à l'offerta. Avà e cumpagnie turche sò diventate l'imprese più preziose in u mondu. E persone chì producenu sti veiculi da u mondu sanu pichjanu à a nostra porta per a cooperazione cù l'imprese in Turchia. Hè stata una vittoria assai bona è seria. Stu settore diventerà u settore in crescita è in crescita di Turchia ", disse.

Dichjarà chì a cumpagnia chinesa, chì hà vintu l'offerta, pruducerà veiculi di i so disinni, 51 per centu di i quali seranu domestici, cù i so propii patenti, Özdebir hà nutatu chì anu u scopu di pruduce un veiculu chì a pruprietà di u disignu appartene à Turchia, è chì Ci sò urganisazioni in Turchia cù u putere è a capacità di fà questu. Espristendu chì stanu travagliendu in a creazione di una infrastruttura per fà a produzzione domestica, Özdebir hà dettu chì a cumpagnia chinesa, chì hà vintu l'offerta per a custruzzione di i metro di Ankara, hà finitu a so fabbrica, è chì cumincianu a produzzione di treni domestici, 51 per centu di chì sò u mese prossimu.

  • "Seremu 'babayiğit' per a produzzione di treni domestici" -

Dichjarà chì i studii di R&D ponu esse realizati prima nantu à a produzzione domestica di veiculi, cum'è metro è treni d'alta velocità, Özdebir hà nutatu chì dopu à u disignu, quale hà da pruduce e parti è induve seranu integrati hè faciule, ma a certificazione internaziunale hà da piglià. qualchì tempu.

Nutendu chì ogni tipu di prublemi ponu esse superati cù u sustegnu di u publicu è i sforzi di e cumpagnie, Özdebir hà dettu:

"Lasciatemi l'autorizà, cuncepimentu un trenu domesticu à alta velocità in 3 anni. In u mondu globalizatu, ùn hè micca ecunomicu di parlà di qualcosa cum'è 100 per centu domesticu. Hè impurtante chì u disignu, u pianu, u prughjettu è a certificazione appartene à noi. In più di questu, facemu se i materiali per esse utilizati seranu ecunomichi per a fabricazione, s'ellu hè ecunomicu per cumprà da l'esternu, l'avemu cumprà da fora. Ci hè parechje cose critichi, per esempiu, u sistema di gestione di u trenu, avemu da fà in u locu. Avemu cumpagnie chì facenu questu. U trenu hè una tecnulugia cù una storia di più di un seculu. Ùn hè micca difficiule di naziunalizà, cù un pocu di ingegneria inversa, qualchì cunniscenza è cumpetenza, sti prughjetti ponu esse fatti fantasticamente. Diventamu u "babbu" chì u primu ministru Recep Tayyip Erdogan cerca, sempre chì u publicu dà una garanzia di compra. Ùn ci hè nunda chì ùn pò esse fattu in Turchia, basta chì e specificazioni internaziunali richieste sò rispettate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*