U capu di SATSO hà dettu chì quandu u trenu d'alta veloce ghjunghje, u numeru di turisti aumenterà.

U capu di SATSO hà dettu chì u numeru di turisti aumenterà quandu u trenu d'alta velocità ghjunghje: u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya (SATSO), Mahmut Kösemusul, hà dettu chì a cità, chì hà aumentatu e so esportazioni di 100 per centu u mese passatu, accoglierà domestici. è i turisti stranieri quandu u trenu d'alta veloce ghjunghje nantu à a ferrovia.

Kösemusul, chì hà scontru cù i ghjurnalisti in u ristorante in u distrittu di Adapazarı, spiegò chì sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, a cità hà battutu u record di l'esportazioni è hà righjuntu u primu postu trà e pruvince cù u più altu aumentu di l'esportazioni. Sapete, u trenu d'alta velocità passerà per Sakarya. Averemu migliaia di citadini chì vivenu in cità affollate cum'è Istanbul-Ankara è chì volenu andà in qualchì locu per un weekend. Aumentendu e so esportazioni di 100 per centu in April, Sakarya accoglierà turisti naziunali è stranieri quandu u trenu d'alta velocità ghjunghje à a ferrovia. Sakarya serà un centru di attrazione cù e so bellezze naturali, i posti turistici è a vicinanza di e cità affollate. A nostra cità serà a cità induve tutti volenu campà in un futuru vicinu ".

"Avemu 100 anni di sperienza in l'industria di l'automobile"

Espristendu chì anu realizatu diversi studii per risponde à i bisogni in u settore di l'automobile, Kösemusul hà nutatu chì anu ancu attache impurtanza à l'industria di i fornitori è chì ci sò novi studi di zona industriale organizzata (OSB) in questa direzzione, l'industria cresce in a nostra cità. Avemu 100 anni di sperienza in l'industria di l'automobile. Dunque, a necessità di sub-industria nascerà in a nostra pruvincia. Avemu bisognu di zoni industriali regiunale urganizata chì sviluppà a subindustria in u settore di l'automobile. Travagliemu nantu à a zona industriale urganizata chì pensemu di stabilisce in Adapazarı. Avemu travagliatu in questa direzzione in u distrittu di Ferizli. Avemu pianificatu a creazione di una OIZ logistica in Karasu è una OIZ alimentaria in Geyve. Evaluemu tutte l'alternative per l'industrializazione.Avemu valori turistici assai impurtanti, ci vole à aduprà u più efficace. Vogliu fà questu chjaru. Sakarya hà e caratteristiche di una cità in rapidu sviluppu è industrializazione, avemu da sviluppà a crescita in modu cuntrullatu. Cum'è u prublema di l'urbanisazione micca pianificata porta cun ella parechji prublemi in l'anni à vene, l'industrializazione senza pianificazione causarà grandi prublemi in u futuru. Mentre cresce a nostra industria, avemu da pensà à i trasporti è i spazii di vita di a nostra cità. Hè per quessa chì facemu i nostri investimenti in u quadru di u sensu cumunu cù a nostra guvernazione è a cumuna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*