Spaziu aereu senza fumu in e stazioni di u sistema ferroviariu Samsun

Spaziu aereu senza fumu in e stazioni di u sistema ferroviariu di Samsun: Una campagna hè stata lanciata per impedisce u fumu in e stazioni di u sistema ferroviariu di Samsun.

Samulaş, l'operatore di u sistema di ferrovia leggera, hà pigliatu l'azzione nantu à e lagnanze di i citadini. Samulaş, chì hà iniziatu una applicazione spaziale senza fumu per prutege tutti i segmenti di a sucità è e generazioni future da l'effetti dannosi di sigarette è prudutti di tabacco affumicati da altri, mette stickers d'avvertimentu à e fermate è fa annunzii nantu à i tram per informà. i so passageri. In a parte di spiegazione di l'adesivi cù a scritta "No Smoking" appiccicata à tutte e stazioni di Samulaş in Samsun, ci hè una dichjarazione cum'è "Grazie per ùn fumà in stazioni". Inoltre, avvisa i citadini facendu un annunziu ogni volta chì i tramvii si fermanu è partenu in stazione.

Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u direttore generale di Samulaş Akın Üner hà dettu: "Una di e lagnanze più impurtanti à Samulaş hè u disagio causatu da i citadini chì fumanu in stazioni. Avemu un gran numaru di passageri chì fumanu, è rispettemu questu. Tuttavia, assai di i nostri passageri sò scomodi cù sta situazione. L'altru prublema hè chì i nostri passageri chì fumanu sigarette ghjittanu i so buttigli in terra mentre u trenu s'avvicina. Ùn si piglia micca a pena di scaccià u culo in a basura. Questu crea una grande contaminazione ambientale. A pulizia chì ancu diventa un prublema per noi. Avemu lanciatu una campagna per furnisce i nostri passageri cù aria pulita è una stazione pulita. Questu ùn hè micca una pruibizione, hè una campagna di petizioni. I nostri guardiani di sicurità avvisanu educatamente i nostri passageri fumatori: "Per piacè ùn beie micca, i passageri in u circondu sò disturbati, ùn beie micca s'ellu hè pussibule, grazie per ùn beie". Di sicuru, ùn hè micca una pruibizione, ùn avemu micca una applicazione penale. Ùn entremu micca in polemiche cù i citadini chì dicenu "Fumeraghju". "Nimu ùn deve percepisce questu cum'è una prohibizione", disse.

I passageri anu dettu chì sustenenu sta applicazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*