U trasportu ferroviariu in Ankara hè sustinutu da scale mobili

U trasportu ferroviariu in Ankara hè supportatu da scale mobili:
A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja à travaglià per assicurà chì Ankaray, u veiculu di trasportu publicu più sicuru, mudernu è veloce di Turchia, è e persone di a Capitale chì viaghjanu in metro, ponu spustà cunfortu è sicuru in e stazioni, 12 stazioni di metro trà Kızılay-Batıkent. è 11 Stazioni Ankaray trà Dikimevi-AŞTİ In più di i 54 ascensori, 76 scale mobili è 4 camini mobili in serviziu, a custruzzione di novi, in particulare a stazione di Kızılay. Ankaray, chì trasporta i passageri chì supera a pupulazione di Turchia ogni annu è chì hè statu introduttu da a municipalità metropolitana à a ghjente di a capitale u 30 d'Aostu di u 1996, è u metro, chì hè statu messu in serviziu u 28 di dicembre di u 1997, impressiona cù u opportunità di viaghjà veloce, sicuru è mudernu nantu à i rails, mentre chì e stazioni rispondenu ancu à i bisogni di e persone di a Capitale è di i citadini disabile.

E capitali, chì sò aduprate da milioni di citadini ogni annu per andà à u travagliu, à a scola o per andà da un locu à l'altru, sò realizati per a prima volta in Ankara in Turchia è sò l'indirizzu di viaghju nantu à rails, cù u statu. -di l'arti treni, chì sò monitorati 24 ore à ghjornu cù camere di sicurità, induve ci sò arrangiamenti per i disabili, è di sicurità Puderanu avè u privilegiu di viaghjà in pace in stazioni chì sò prutetti da u so persunale.

I residenti di a capitale chì viaghjanu in Ankaray è Metro, induve u travagliu intensu si svolge ghjornu è notte cù servizii di trasportu è di sicurità durante u ghjornu è servizii di mantenimentu è riparazione di notte, sò accolti cù ascensori muderni è scale mobili in e stazioni.

-SAURA IN SERVIZI IN I PROSSIMO MESI

Nutendu chì, in u scopu di u travagliu iniziatu da u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari EGO, i 36 scale mobili esistenti è l'ascensore 1 seranu rinnuvati, i funzionari anu dettu: "Avemu ancu iniziatu a custruzzione di un totale di 42 scale mobili novi in ​​stazioni di metro è Ankaray, in particulare in Kızılay. Finu à avà, in più di i nostri scalini fissi chì permettenu à i citadini di cullà da metri sottu terra, l'escalatori chì avemu custruitu in e stazioni anu ancu una grande comodità. Inoltre, i 4 camini mobili chì offremu à i nostri citadini, in particulare quelli cù bagaglii, per passà à u terminal in a Stazione AŞTİ sò un grande vantaghju, in particulare per i nostri passageri chì portanu merci. In più di u nostru tutale di 74 scala mobile, avemu principiatu a custruzzione di novi in ​​Ankaray è u metro, u veiculu di trasportu publicu più veloce in a Capitale. "Hè previstu per esse messu in serviziu in i prossimi mesi", anu dettu.

-14 NOVU ASCENSORI DISABILITATI

In più di a mobilizazione iniziata da a Municipalità Metropolitana per assicurà u trasportu còmode è sicuru di i citadini disabili in a Capitale, l'autorità anu nutatu chì i novi ascensori per disabili da esse custruiti in e stazioni daranu un grande cunfortu è dissenu: "In più di e piste. in e nostre stazioni, i nostri ascensori novi apposta per i nostri citadini discapacitati daranu ancu un grande cunfortu à questi speciali seranu à u serviziu di u nostru populu. "Questi 54 ascensori novi, chì saranu custruiti in più di i nostri 14 ascensori per disabili esistenti, furnisceranu una grande cunvenzione à i nostri citadini disabili, donne incinte, anziani è veterani", anu dettu.

A custruzzione di un totale di 12 novi scale mobili hà iniziatu in 28 stazioni in u Metro, è in più, 2 ascensori novi seranu custruiti in Kızılay, 3 in Sıhhiye, 1 in Ulus, 1 in Demetevler, 1 in l'Hospital è 3 in. L'ufficiali di Batıkent anu dettu: "In più, rinnuvemu un totale di 36 scale mobili è un ascensore in a nostra stazione Kızılay.

L'ufficiali anu dichjaratu chì un totale di 14 scale mobili sò state custruite in stazioni Emek, Bahçelievler, Maltepe, Demirtepe, Koleji, Kurtuluş è Dikimevi Ankaray è anu dettu: "In più, u travagliu cuntinueghja per custruisce un ascensore disabilitatu in stazioni Emek, Kurtuluş è Kızılay. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*