U colpu di colpu hà ancu colpitu l'esportazioni di vagoni in Egittu

Impact Hits Wagon Exports in Egittu: A cumpagnia Bursa, chì hè u primu è unicu fabricatore di vagoni di Turchia, vulia esportà 410 vagoni in Egittu. Ci anu ancu cuntattatu. Avemu accunsentutu nantu à parechji punti, avemu fattu u nostru travagliu preliminare, avemu finitu a nostra preparazione di pruduzzione. Ma quandu l'avvenimenti sò accaduti, tuttu restava ".

U primu è solu fabricatore di tramvii di Turchia, l'esportazione di 410 vagoni da a cumpagnia Bursa in Egittu hè stata annullata per via di u colpu di statu in u paese.

Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Makina, hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì anu iniziatu a produzzione di u primu vagone di tramway di Turchia per via di l'accordu chì anu fattu cù a municipalità metropolitana di Bursa in 2008.

Dichjarà chì cuminciaranu a consegna di vagoni à a fine di stu mese dopu à 5 anni finu à oghje, Durmaz hà dettu: "Da uttrovi, i vagoni chì avemu pruduciutu seranu messi in serviziu in Bursa. Avemu sperimentatu a felicità è l'orgogliu di scopre una nova terra in Turchia ".

Espristendu chì u valore di u trasportu publicu aumenta cum'è a pupulazione mundiale aumenta, Durmaz hà nutatu chì a ghjente vole avà ghjunghje da un puntu à l'altru in u modu più cortu è còmode.

Dichjarà chì i veiculi cum'è tramvii, metro è treni d'alta velocità sò mezzi di trasportu chì furnisce u cunfortu di e persone, Durmaz hà dichjaratu chì e richieste per questi sò in crescita di ghjornu per ghjornu.

Hüseyin Durmaz, enfatizendu chì anu ricevutu un gran numaru di richieste di vagone da Turchia è à l'esteru dopu avè principiatu a produzzione di vagoni, hà dettu:

"Attualmente, e municipalità metropolitane di İzmir è Diyarbakır ci dumandanu un veiculu di metro. Hà cuntattatu ancu l'Iraq per cumprà un veiculu di metro. Inoltre, a Russia è l'Iran dumandanu tramindui veiculi di metro è tram. L'Amministrazione Ferroviaria in Egittu hà pensatu à cumprà 410 vagoni di treni. Ci anu ancu cuntattatu. Avemu accunsentutu nantu à parechji punti, avemu fattu u nostru travagliu preliminare, avemu finitu a nostra preparazione di pruduzzione. Ma quandu e cose sò accadute, tuttu restava. Una donna chì travaglia in a municipalità in Germania hà chjamatu a mo surella per u telefunu è hà dettu: "Signora Fatma, a nostra municipalità cumprà un tram". Di sicuru, vulemu cumprà da Turchia. "Vulemu vede e merchenzie turche quì", disse. Avemu bisognu di rinfurzà a produzzione in Turchia è perseguite u mondu. In u 1803, un trenu cù una vitezza di 100 km hè statu custruitu in Inghilterra. Semu in 2013. Per 210 anni, nimu hà pigliatu a manu in questu affari. Avemu durmitu 210 anni. "
Pruduzzione di vittura di metro dopu tram

Durmaz hà dichjaratu chì dopu à a pruduzzione di vagoni di tram in Turchia, cumincianu a produzzione di veiculi di metro sfondendu novu novu cum'è cumpagnia.

Spieghendu chì stanu travagliendu duramente per a produzzione di u veiculu di metro, Durmaz hà dettu: "Ugemu di finisce u prototipu di u veiculu di metro à a fine di l'annu. I nostri ingegneri in a nostra cumpagnia anu avà focu annantu à stu prughjettu. Purteremu ancu stu prughjettu. Annunziaremu ancu u nome di Bursa è Turchia in a produzzione di vagoni di metro. Cumbatteremu i giganti di u mondu in questa zona ", disse.
Bogies di motori di treni d'alta velocità da Bursa

Durmaz hà dettu chì ci sò 5-6 cumpagnie chì producenu treni d'alta velocità in u mondu, è chì pruducenu bogies di mutore per una cumpagnia francese, chì hè trà elli.

Nutendu chì u bogie hè una di e parti più impurtanti di u trenu d'alta velocità, Durmaz hà dettu: "Cù l'accordu longu chì avemu fattu cù a cumpagnia francese, avemu ancu fabricatu i bogies dumandati da elli in a nostra fabbrica. I treni d'alta velocità fatti da a cumpagnia francese sò usati in parechji paesi di u mondu. I so bogies di mutore vanu ancu da Bursa. Producemu 16 bogies per mese. Custruiremu i bogies di i treni à grande velocità pruduciutu da a cumpagnia francese per 2 anni.

Surghjente: u vostru messenger.biz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*