U deputatu Hasan Ali Çelik hà fattu cuntatti à Arifiye

U diputatu Hasan Ali Çelik hà fattu cuntatti in Arifiye: U diputatu di u Partitu AK Sakarya Hasan Ali Çelik hà visitatu u District di Arifiye è hà fattu diversi cuntatti. Çelik si n'andò ancu à u situ di custruzzione di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità in Doğançay è hà ricevutu un briefing detallatu annantu à u prugettu da i funzionari TCDD.

Çelik, chì hà visitatu prima a Municipalità di Arifiye, hà visitatu u Staff municipale dopu avè ricevutu informazioni da u sindaco di Arifiye İsmail Karakullukçu nantu à l'attività è i prughjetti di a Municipalità. Çelik, chì più tardi diventò guvernatore di u distrittu di Arifiye cù u presidente di u distrettu di u Partitu AK Ethem Çınar è u sindaco İsmail Karakullukçu, hà visitatu l'Uffiziu di u Registru di u Distrettu, a Direzzione di u Registru di a Terra è a Direzzione di a Populazione è hà parlatu cù i citadini.

Çelik si n'andò à Doğançay è hà scontru prima cù i citadini in u caffè di u paese. sohbet Ascoltò i prublemi di i citadini. Dopu, si n'andò à u situ di custruzzione di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità in Doğançay è hà ricevutu un briefing detallatu annantu à u prugettu da i funzionari TCDD. Durante e visite, Hasan Ali Çelik era accumpagnatu da u sindaco İsmail Karakullukçu, u presidente di u distrettu di u Partitu AK Ethem Çınar è i membri di u Cunsigliu di u Distrettu di u Partitu AK.

Facendu una dichjarazione annantu à a visita, u sindaco İsmail Karakullukçu hà dettu: "U nostru stimatu deputatu ci visita è seguita attentamente u nostru travagliu è i prughjetti. Avemu dumandatu sustegnu scambiendu infurmazioni cun ellu nantu à u travagliu in Arifiye, u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, a Stazione di Arifiye è altri prughjetti. U nostru stimatu deputatu ci hà digià sustinutu in tutti i prughjetti chì avemu fattu finu à avà. "Vogliu coglie l'occasione per ringrazià u nostru stimatu deputatu per a so attenzione à Arifiye", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*