Turchia serà pruduciutu di novu cù e rete ferroviarie

Cina hà da custruisce dui novi prughjetti di ferrovia di 37,4 miliardi di dollari
Cina hà da custruisce dui novi prughjetti di ferrovia di 37,4 miliardi di dollari

A siconda mubilizazione ferroviaria di u periodu di a Republica hè ripresa. Se i prughjetti sò implementati, a lunghezza di a linea ferroviaria di 11 mila km aumenterà à 2023 mila km in 26. Ogni annu hè stabilitu una media di 136 km di novi rete ferroviarie. Turchia pensa à esse un ponte micca solu in u corridore Asia-Europa, chì hà un voluminu di trasportu di 75 billion dollars, ma ancu in a strada nord-sud.

Dopu à l'aiutu Marshall, hè avà pussibule di vede a custruzzione di e strade, l'espansione di e strade esistenti è a riparazione di e strade simili à quelli chì si vedenu in autostrade, in ferrovie. I prughjetti ferroviari di u Ministeru di i Trasporti mostranu ancu chì sti travaglii cuntinueghjanu sempre più. Perchè, in più di rinnuvà a linea di ferrovia di 11 mila km, u guvernu hà un pianu di custruisce 10 mila km di treni d'alta velocità è 4 mila km di novi linee ferroviarie per u trasportu di merci convenzionale. L'ammontu tutale di l'investimenti custituiti da espropriazione, infrastruttura è equipaggiu hè statu annunziatu cum'è 45 miliardi di dollari. U costu d'investimentu di 35 prughjetti in corso realizati da TCDD hà digià righjuntu 25 miliardi di lire. Türkiye, chì hà fattu prughjetti serii, hà fattu accordi di cooperazione cù u Bancu Mundiale, l'Unione Europea è ancu a Cina in questi prughjetti. Infine, u prughjettu realizatu cù i Cinesi copre 4 mila chilometri di linea ferroviaria. A quantità di u prugettu hè di 30 miliardi di dollari. Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, in a so dichjarazione à u MONDU; Dichjarà chì un investimentu di 4 miliardi di dollari serà fattu cù i Cinesi nantu à a linea ferroviaria di 30 mila chilometri, hà dettu: "Avemu ghjuntu à un certu puntu in u prugettu questu annu. Stu prughjettu serà realizatu da un sforzu cumuni di cumpagnie turche è cinesi. "Questu serà un mudellu chì risolverà radicalmente i prublemi di e ferrovie in Turchia", disse.

I Cinesi ponu risolve radicali i prublemi di e ferrovie

Dichjarà chì u prughjettu di a ferrovia cù i Cinesi avanza lentamente, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Ci hè un accordu d'intenzione cù i Cinesi, ma ùn avanza micca à a velocità chì vulemu. U travagliu cuntinueghja. Da una banda, i studii tecnichi è finanziarii cuntinueghjanu. U schedariu ùn hè micca chjusu, ma ùn si move micca cusì veloce chì vulemu. L'accordu hè per a custruzzione di un minimu di 4 mila km di linea ferroviaria da cumpagnie cinesi è turche. I Cinesi furnisceranu un mudellu di finanziamentu à longu andà. Cum'è u prughjettu di Marmaray. I Giapponesi anu datu prestiti. Hè stata stabilita una cundizione per esse realizatu in un partenariatu giapponese-turcu. Questu serà cusì è serà negoziatu. A nostra previsione serà 50-50 per centu. 50 à l'imprenditori turchi, l'altri 50 à l'imprenditori cinesi. Avemu travagliatu annantu à questu. Pensemu chì ghjunghjemu à un puntu questu annu. Pensu chì hè un prughjettu assai bellu. "Se pudemu avè successu, serà un mudellu chì risolverà radicalmente i prublemi di e ferrovie in Turchia", disse.

U scopu hè di esse una basa cummerciale

L'obiettivu di u ministeru in u so investimentu ferroviariu di 45 miliardi di dollari ùn hè micca solu di aumentà u trasportu domesticu. Per ottene una parte assai più grande di u voluminu di trasportu di circa 75 miliardi di dollari trà l'Europa è l'Asia. Inoltre, per ottene una parte di l'opportunità d'investimentu di 10-2 trilioni di dollari chì nasceranu in u Mediu Oriente è u Caucasu in i prossimi 3 anni. Ancu s'è i prughjetti sò assai caru, secondu l'analisi; E rete ferroviarie da esse custruitu è ​​​​migliurate riduceranu u costu di un passageru è di a carica finu à un decimu. U sistema si pò ammortizà in 5-6 anni per risparmià tempu è carburante. Un altru vantaghju hè chì ùn contamina micca assai l'ambiente.

41 linee di cunnessione sò state aperte

TCDD 1st Manager Regionale Hasan Gedikli hà dettu chì cù novi investimenti è liberalizazione, a parte di e ferrovie in u trasportu di merci aumenterà à 2023% in 15. Hè per quessa chì e linee di junction custituiscenu parti impurtanti di u prugettu. Per sustene u trasportu porta à porta, tutti i centri induve sò trasportati carichi voluminosi, cum'è zoni industriali organizzati, grandi imprese industriali, porti è moli, sò direttamente cunnessi cù e linee di junction. Sicondu l'infurmazioni ricevuti da TCDD; U numaru di junction line, chì era 2002 in u 281, hà righjuntu 322 è una media di 6 junction line sò stati custruiti ogni annu.

U scopu hè di $ 2 miliardi di entrate

Dichjarà chì a nostra appropriazione annuale trasferita à TCDD hè stata aumentata di 10 volte à a fine di 45 anni, Gedikli hà dichjaratu chì 2000 milioni di TL sò stati attribuiti in u 75 è 2011 miliardi TL in 3,4 è hà dettu: "Ùn vulemu micca esse una perdita- rende più urganisazione. En 2015, ristrutturaremu TCDD è u Settore Ferroviario cù rinuvamentu di strade è veiculi, signali, elettrificazione è investimenti ferroviari convenzionali, in particulare i Ferrovii d'Alta Velocità, per trasfurmà TCDD da una urganizazione in perdita à una urganizazione chì pò stà. i so pedi, disse. TCDD hà bisognu di gastru 1 billion 200 million dollars per a rinnuvamentu di tutte e linee, ma l'inguernu nettu annuale di l'istituzione hè di 193 milioni di dollari è u so prufittu di trasportu hè di 117 milioni di dollari. Tuttavia, quandu i prughjetti di treni d'alta velocità sò finiti, a capacità annuale di l'istituzione è l'aspettativa di ingressu sò i seguenti: 48 milioni di passageri, 2 miliardi 105 milioni di dollari in entrate è 916 milioni di dollari in prufittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*