Quandu seranu finiti i passaggi sotterranei di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman?

Quandu seranu finiti i passaggi sotterranei nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman: Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) per esaminà i travaglii di u passaghju sottu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman İsa Apaydın è ghjunse à Konya cù a so squadra.
I gestori di TCDD, inseme cù i gestori di a municipalità metropolitana di Konya è a municipalità di Meram, anu visitatu a parte di a linea di treni à alta velocità finu à Kaşınhanı è anu fattu investigazioni. General Manager of State Railways dopu investigazioni in u campu İsa ApaydınIn u risultatu di a riunione cù u sindaco di Meram, Fatma Toru, u segretariu generale adjuntu di a municipalità metropolitana di Konya, Selim Büyükkarakurt, è i gestori cunnessi, hè statu decisu chì i passaggi pedonali, chì sò stati cuminciati à esse custruitu da a municipalità metropolitana, seranu finiti quist'annu è u A custruzzione di 4 sottopassaggi di veiculi hà da principià.
Per d 'altra banda, a custruzzione di Kaşınhanı Underpass, chì hè unu di i 2 passaggi sotterranei di i veiculi, hè stata finita da a Municipalità di Meram è hè stata messa in serviziu. I travaglii cuntinueghjanu à l'altru passaghju di u veiculu.
A custruzzione di 5 sottopassaggi di veiculi da TCDD serà finita è messa in serviziu quist'annu.
I LAVORI SERRANU FINITI À A FINI DI L'ANNU
Direttore Generale TCDD İsa ApaydınDichjarà chì sò ghjunti à a fine in l'opere di a linea di trenu Konya - Karaman High Speed ​​​​, "Oghje, inseme à i funzionari di a nostra Direzzione Generale, a Municipalità Metropolitana è a Municipalità di Meram, avemu fattu investigazioni annantu à i passaggi sottumessi sottu. custruzzione trà Konya è Kaşınhanı. Era un viaghju tecnicu assai pruduttivu. Dopu à a riunione, avemu decisu di compie i passaggi sottumessi da esse custruitu da a nostra Direzzione Generale, a Municipalità Metropolitana di Konya è a Municipalità di Meram à a fine di l'annu. Noi, cum'è a Direzzione Generale, faremu u nostru megliu per allevià e lagnanze di u populu. Ci vole à compie sti travaglii à a fine di l'annu in cuuperazione cù i nostri cumune.
KAŞINHANI UNDERPASS hè apertu à u serviziu
U sindaco di Meram, Fatma Toru, hà enfatizatu chì u viaghju tecnicu chì anu fattu cù i gestori di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di Konya hà datu risultati concreti è hà dettu: "Avemu decisu di compie i passaggi per i pedoni è i veiculi da esse custruitu da a nostra Direzzione Generale di Ferrovie Statali, a nostra Municipalità Metropolitana è a nostra municipalità di Meram à a fine di l'annu. Cum'è a municipalità, avemu finitu di pocu tempu i travaglii di asfaltamentu nantu à u passaghju sottu Kaşınhanı è l'avemu messu in serviziu. Travagliemu ancu à l'altru sottupassu. Ti vogliu bona furtuna ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*