Gurcesme si cunnetta à Yesildere

Gürçeşme si cunnetta à Yeşildere: a Municipalità Metropolitana di İzmir hà aghjustatu un novu à i so sforzi per allevà u trafficu urbanu. U passaghju di l'autostrada di Gürçeşme, chì furnisce una cunnessione trà Gürçeşme è Yeşildere Street, passendu sopra u Sistema Suburbanu di İzmir-İZBAN, hè stata cumpletata à un ritmu di 60 per centu. U novu ponte di veiculi, chì faciliterà u trafficu di Gürçeşme, Yenişehir è Buca, serà finitu è ​​messu in serviziu à u principiu di u vaghjimu prossimu.

U novu passaghju di u veiculu, chì hè di grande impurtanza cum'è u primu è unicu puntu chì uniscerà e strade Gürçeşme è Yeşildere, chì sò duie rotte impurtanti per u trafficu di a cità, attraverserà a linea İZBAN cun un ponte à quattru zampe. In stu cuntestu, hè custruitu un ponte di 700 metri quatratu è 50 metri di longu, è serà aggradatu una strada di 300 metri. Venendu da Buca, Konak, Bornova, KarşıyakaI cunduttori di veiculi chì volenu andà in a direzzione di , Alsancak o Çankaya puderanu andà direttamente à a strada chì volenu via a strada Yeşildere senza falà à Gaziler Caddesi in Yenişehir. In novu, i cunduttori chì volenu andà à Buca da l'asse nordu è Konak puderanu facilmente ghjunghje à elli usendu u novu attraversu di veiculi. Per questu impurtante investimentu di trasportu, 2.5 milioni di lire sò stati espropriati da a municipalità in a zona di Gürçeşme Caddesi. U costu tutale ghjunghjerà à 3 milioni 250 mila lire cù e spese di custruzzione di circa 5 milioni 750 mila lire, cumprese e spese di paisaghjistu è asfaltamentu.

UÇANYOL hè 75 PERCENT COMPLETE

I travaglii di custruzzione nantu à a sezione di 1.3 chilometri di a strada espressa, chì hè unu di l'impurtanti investimenti di trasportu di a Metropolitana è cunnetta Yeşildere Street cù un viaductu è cunnetta à u Bus Terminal via Buca, hà righjuntu u puntu di 75 per centu. U prughjettu, chì hè chjamatu 'Uçanyol' trà e persone per via di l'altitudine di u viaductu, chì righjunghji 35 metri in lochi, hè previstu per esse cumpletu è messu in serviziu in settembre. Stu investimentu hè implementatu cù un costu tutale di più di 16 milioni di lire, di quale 395 milioni 17.7 mila lire sò per a custruzzione è 34 milioni di lire per l'espropriazione.

Surghjente: http://www.haber35.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*