U presidente Kocaoğlu, ùn mischje micca a pulitica cù İZBAN

Sindaco Kocaoğlu, ùn mischjà micca a pulitica cù İZBAN: A Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu à travaglià per stabilisce una nova rete d'acqua potabile di 126 km in Selçuk. Una cerimonia hè stata tenuta per via di l'iniziu di l'investimentu di 17.3 milioni di lire da İZSU. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà datu missaghji impurtanti da Selçuk in quantu à i sforzi di "greva IZBAN è fà u prucessu un strumentu puliticu".

Dichjarà chì l'istituzioni ùn deve micca esse u patiu di a pulitica, u presidente Kocaoğlu hà criticatu l'intervenzione di u presidente provinciale AKP cù e seguenti parolle:

"I prughjetti cusì impurtanti valenu a pena esse usatu in pulitica? Ùn hè micca una pena, İzmirli ? Chì hè intesu quì? Se a pulitica hè fatta per u paese, per u statu, per a nazione, per e generazioni future, hè un compitu assai altu. Ma s'ellu hè custruitu solu per u ghjocu di pedi, vergogna à u vostru paese ! Vergogna à noi, vergogna à noi tutti ! »

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu à travaglià per rinnuvà cumplettamente a reta d'acqua potabile di 1970 chilometri di u distrittu di Selçuk da l'anni 126. A cirimonia hè stata fatta in u distrittu per via di l'iniziu di u travagliu da fà per rimpiazzà a reta vechja è fugliata. In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì grazia à l'investimentu, u distrittu avarà acqua potabile sana.

Dichjarà chì investimenti assai impurtanti sò stati fatti da İZSU in u distrittu, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu chì a Direzzione Generale di İZSU hà spesu 25 milioni di TL cù i travaglii in corso in u distrittu. Enfatizendu chì a rete di acque reflue è e piante di trattamentu seranu implementate in Belevi, Çamlı, Zeytinköy, Gökçelan è Şirince in u scopu di i travaglii pianificati, u sindaco Kocaoğlu hà dichjaratu chì u trattamentu attuale in Selçuk ùn hè micca abbastanza è chì anu travagliatu per u novu prughjettu. per un bellu pezzu, è ch'elli piglianu azzione per a custruzzione di a facilità dopu à u prucessu di permessu amministrativu. U presidente Aziz Kocaoğlu hà aghjustatu chì anu accunsentutu cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu per trattà a regione Pamucak, ancu s'ellu ùn hè micca in a so ghjuridizione.

U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà ancu datu a bona nutizia chì u situ di custruzzione regionale di Bayındır è u cantiere di custruzzione di Bergama, chì sò strettamente ligati à u distrittu di Selçuk, seranu messi in serviziu cù una cerimonia in e settimane à vene.

Prughjettu di fiertà İZBAN
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà dichjaratu chì a custruzzione di a stazione, u passaghju sotterraneo è u passaghju, chì hè a responsabilità di a municipalità, in a sezione Torbalı-Selçuk di a linea İZBAN, hè stata finita, è hà dettu: "Un cambiamentu di prughjettu hè statu fattu per custruisce un altru. stazione chì Belevi ne prufittà. Avemu cuminciatu à travaglià. Ci hè attualmente un ritardu da u latu TCDD. Videmu questu cum'è un prublema chì vene da a natura di l'affari. Pensu chì avemu da cumincià à navigà à Selçuk quandu i travaglii di signalazione sò finiti u prossimu settembre-ottobre. disse.

Dichjarà chì anu realizatu grandi travaglii cum'è prughjetti di metro è tram, strade, boulevards è strutture di trattamentu per 12 anni, u presidente Aziz Kocaoğlu hà spiegatu i dui prughjetti chì l'hanu affettatu u più cusì:

"Unu d'elli hè İZBAN, l'altru hè İzmir Geothermal A.Ş. İZBAN hè a prima istituzione in quale un guvernu lucale è una istituzione statale anu un partenariatu di 50 per centu. E linee suburbane custruite da TCDD ùn ponu micca operare in modu efficiente senza u sustegnu di u guvernu lucale. Stu esempiu hè di grande impurtanza in quantu à unisce u lucale cù u generale è crea una sinergia. İzmir Geothermal Inc. hè stata creata cù a cullaburazione di l'Amministrazione Speciale è a Municipalità Metropolitana, hà u putere di stabilisce un centru di cura per u sviluppu di u turismu, è hè diventata una di l'imprese chì creanu u più valore aghjuntu in u settore publicu di u paese. Perchè hè questu impurtante? Hè impurtante chì a pulitica ùn interferiscenu micca cù l'ecunumia è u serviziu in i posti di travagliu, perchè a pulitica ùn hà micca un cortile. In İZBAN, Geothermal A.Ş. Hè trà l'istituzioni di più successu in u so campu. Ognunu hà da agisce secondu u scopu, u scopu di a cumpagnia, è per fà una unità di u destinu. Avemu cuntinuatu sti studii in u modu ghjustu per 11 anni in e duie cumpagnie ".

Avete mai fattu un accordu cullettivu ?
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Kocaoğlu, hà manifestatu a so reazione in quantu à l'implicazione di u presidente provinciale AKP İzmir in u prucessu cù e seguenti parolle:

"Un accordu cullettivu ùn pudia esse realizatu in a nostra cumpagnia İZBAN è u sindicatu hà fattu greva utilizendu u so dirittu naturale. Quì, avemu pigliatu tutte e nostre decisioni inseme cù u Cunsigliu di Amministrazione İZBAN. O piuttostu, anu datu. U cunsigliu di direzzione hà decisu nantu à l'ultimu 15 per centu. U sindicatu ùn hà micca accettatu è hà dettu "Andaraghju in greva". Attualmente, ci hè un rappresentante TCDD in l'uffiziu di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione. Di i 8 membri di u cunsigliu, 4 sò numinati da TCDD è 4 da a Municipalità Metropolitana. Dopu chì a greva hà iniziatu, avemu dettu: "Aspittemu chì u prucessu si rinfriscà à a fine di a settimana, continueremu à ritruvà da u luni". U presidente provinciale di l'AKP, u sgiò Bülent Delican, pensu, piglia u ghjovi u direttore regiunale TCDD è và à l'unione. Allora và à u Direttore Generale İZBAN è mi chjama da quì. Questu hè a Republica di Turchia. Semu ancu l'istituzioni statali di a Republica di Turchia. E nostre regule scritte è micca scritte anu determinatu cumu si deve esse amministratu u statu è quale hè autorizatu in quale istituzione. Ùn possu micca accettà una cosa cusì. 'Avete mai fattu un accordu cullettivu ? Sapete cumu si faci, nè negoziazioni, nè discussioni, cumu si registra ? disse. "Ùn sò micca, ma l'aghju da scopre", disse. Ùn dicu micca "ùn pudete micca", dicu "l'avete fattu". Di sicuru, nimu ampara in u ventre. Aghju firmatu guasi 100 Accordi Cullettivi finu à avà, è sò surtitu da tutti cù una faccia chjara ".

Vale a pena aduprà a pulitica ?
Dichjarà chì sta partenza di Delican hà causatu disordine trà l'impiegati, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Stu amicu ci và cunfusu İzmir. Avemu un cuntrattu cù u listessu sindicatu in Metro. Incuraghjiti da questu, i cunduttori in ESHOT cuminciaru à dì chì ùn avemu micca travagliatu l'ora extra. Quale hà fattu sta uscita ? Bulent Delican hà fattu. Avete u dirittu ? No.. Hè autorizatu ? No.. Cunnosci u travagliu ? Ùn sà micca. Perchè hà fattu? Sò prughjetti cusì impurtanti valenu à esse usatu in pulitica ? Per Diu, vi dumandu à tutti, vale a pena aduprà a pulitica ? Ùn hè micca una pena, İzmirli? Chì serà guadagnatu ? Chì hè destinatu? Se a pulitica hè fatta per u paese, si a pulitica hè fatta per u Statu, per i generazioni futuri, s'ellu ùn hè micca fattu per scaccià l'altri, hè un compitu assai altu. Ma vergogna à u vostru paese s'ellu hè solu custruitu per u ghjocu à pedi. Vergogna per noi, vergogna per tutti noi ", disse.

U guvernu hè qualcosa d'altru.
Chjamendu tutti à agisce in cunfurmità cù a lege è e regule etiche, u presidente Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:
"Guvernà u statu hè una cosa. U trattu di personalità chjamatu educazione statale hè un altru. Tutti questi seranu superati. Cuntinueremu à travaglià pè a nostra cità, per serve a nostra cità è i nostri citadini, senza mai vultà in daretu, ùn dicendu mai « hà dettu questu, hà dettu quellu ». Ma tutti i nostri pulitici anu ancu esse sinceri. Cum'è s'ellu ùn aghju micca fattu u cuntrattu cullettivu. Sò andatu l'ultimu ghjornu perchè u sottusegretariu diputatu era ancu quì. Avemu accunsentutu nantu à una crescita di 15%. Ùn aghju micca participatu à nunda d'altru. Ùn avemu micca l'autorità di firmà in u cuntrattu cullettivu in ogni modu. Pensu chì hè u nostru dirittu più naturali di chjamà tutti, ma tutti, per travaglià in cunfurmità cù e regule, in cunfurmità cù e lege, in cunfurmità cù e regule murali universali, è cù una rispunsabilità statale ".

L'investimenti quadruplicanu
Dichjarà chì a municipalità metropolitana di Izmir hà fattu quasi 2004 miliardi d'investimenti in 2009-2, è sta cifra hè aumentata à 4,5 miliardi in u sicondu mandatu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu chì l'investimentu da fà finu à a fine di u periodu 2014-2019 ghjunghjerà à 8 miliardi. lire. U sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Questi sò fatti solu cù u putere di a Municipalità Metropolitana, cù a so propria credibilità".

Uguali serviziu senza preoccupazioni pulitiche
U sindaco di Selcuk, Genius Zeynel Bakıcı, hà dichjaratu chì era un ghjornu impurtante per u distrittu è hà dettu: "Cum'è sindaco, vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu per offre un serviziu uguale à tutti i distretti senza alcuna preoccupazione pulitica. Ciò chì avemu bisognu di più oghje hè di pudè agisce inseme senza alcuna preoccupazione. Questa hè una virtù. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana per avè dimustratu sta virtù. Quessi sò cumpurtamenti chì deve esse esemplificati. L'investimenti di a Municipalità Metropolitana ùn si fermanu micca quì. Averemu un terminal mudernu novu. Oghje, ùn ci sarà micca piaghja chì ùn avemu micca visitatu, i travaglii di rivestimentu di a superficia cuntinueghjanu. Semu lasciati senza una chjave. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana per tutti questi investimenti ".

Enfatizendu chì a Direzzione Generale di İZSU hè una istituzione assai impurtante, Bakıcı hà dettu, "İZSU hè una di e istituzioni chì deve esse pigliatu cum'è un esempiu cù ciò chì face è ciò chì mette in pratica. Sò fieru è onoratu di esse una parte di İZSU per parechji anni. Unu di i nostri prublemi maiò era l'acqua imbevibile. Da avà, avemu tutti l'uccasioni di beie in modu sicuru l'acqua di rete chì scorri da e funtane. I tubi d'amianto sò sguassati, i tubi usati in i paesi più muderni venenu.

L'acqua sana è ininterrotta serà furnita à Selçuk.
In u scopu di l'investimentu di 17.3 milioni di lire, 126 chilometri di rete d'acqua potabile seranu rinnuvati. I travaglii di fabricazione cuminciati in Zeytinköy cuntinueghjanu in i centri Pamucak è Selçuk. I travaglii seranu finiti in settembre 2017. Cusì, u centru di u distrittu avarà acqua sana è ininterrotta, è e fughe d'acqua seranu impedite.

L'investimenti di İZSU superavanu i 25 milioni di TL
38.4 chilometri di rete d'acqua potabile, 6.4 chilometri di fognatura è 1.5 chilometri di linee di acqua di pioggia sò stati posti da İZSU in Selçuk. 3 pozzi d'acqua sò stati perforati. I paesi di Zeytinköy è Barutçu anu guadagnatu una reta sana. Un canale è una linea d'acqua di piova sò stati posti in a Zona Agri-Industriale. Pamucak Tourism Area, Mass Housing Area hà guadagnatu una rete d'acqua potabile sana. I flussi Abuhayat è İncirli chì passanu per u centru di u distrittu sò stati riabilitati. A fabricazione di a seccione di cimentu armatu hè realizatu in dui flussi cù una lunghezza di 1.1 chilometri chì passanu per u District Cumhuriyet. À a fine di u travagliu, i lati di u fiumu seranu assicurati cù l'installazione di guardrails. Inseme à l'investimenti in corso in u distrittu, l'investimentu fattu da İZSU hà superatu 25 milioni di lire.

60 milioni di investimenti versati in Selçuk
Un totale di 4 milioni di TL sò stati spesi per l'edificiu di a stazione, 2 passaggi autostradali è 24.2 passaggi autostradali, chì sò stati custruiti in u scopu di u prugettu per allargà a linea İZBAN à Selçuk. In u quadru di i travaglii di rivestimentu di a superficia, sò stati custruiti 99 km di strade di produzzione, 64 mila tunnellate di asfaltu caldu sò stati versati.

In più di a strada alternativa di Şirince Village, l'Edificiu di u Fire Brigade, u Centru Culturale è a custruzzione di furnimentu di i buttreghi municipali, hè statu purtatu un prughjettu impurtante cum'è Deppo Efes, chì hè statu datu un supportu finanziariu in u scopu di u prughjettu cumuni. à u distrittu. A strada di Şirince Mathematics Village hè urganizata. Più di 35 milioni di TL sò stati investiti in u distrittu per travaglii di asfaltatura, supportu di parquet-curb è prughjetti cumuni. L'investimenti totali fatti cù İZSU superavanu 60 milioni di lire.
Dopu à a fine di i prucessi di licitazione, a custruzzione di prughjetti impurtanti cum'è u Garage di Distrettu, a Stazione di Trasferimentu di Rifiuti Solidi è l'Edificiu di Serviziu di a Municipalità Metropolitana principiarà in i prossimi mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*