U trenu d'alta velocità diventa un coffin rapidu

U Trenu d'Alta Velocità hè diventatu un Coffin Veloce: L'accidentu di trenu in Spagna hè quasi una copia di l'accidentu di trenu d'alta velocità in Sakarya, in quale avemu persu 41 vite.
A dinamica di i dui accidenti, chì sò state spiegate da l'autorità cum'è "vitezza eccessiva", hè a stessa: Permette u trafficu di treni veloce / acceleratu nantu à i binari cunvinziunali...
U terribili accidente in Spagna, chì hà risultatu in a morte di 80 persone è a ferita di più di 100 passageri per via di u deraillement di tutti i vagoni, hè accadutu nantu à i treni chjamati "Alvia".
A cuntrariu di u veru trenu d'alta velocità chjamatu "AVE", chì si move nantu à i so propri sistemi ferroviari apposta, i "treni Alvia" utilizanu qualchì volta l'infrastruttura di treni d'alta velocità è à volte viaghjanu nantu à i treni cunvinziunali.
"Alvia", chì anu da cambià l'interruttori è riduce a velocità quandu passanu da u trenu d'alta velocità à u trenu cunvinziunali, sò relativamente più ecunomichi cà l'AVE chì cunnetta tutti i centri maiò di Spagna.
Stu "sistema mistu" hè u fattore chì hà causatu l'accidentu accadutu à Santiago de Compostela, chì si distingue cù a so forte identità cattolica è hè unu di i centri di "saint pèlerinamentu" di u Cristianesimu, postu chì hè unu di i rari anguli di u Cristianesimu. a Peninsula Iberica chì ùn fù cunquistata da l'Arabi.
Partendu da Madrid, "Alvia" hà viaghjatu nantu à a linea ultra-moderna "AVE" finu à a mità di strada, dopu hà cambiatu à a strada convenzionale, hè statu prumuvutu à i rails "AVE" in l'ultima parte di u viaghju, è infine intrutu in Santiago. .. Di novu, da u periodu di Franco, in altri palori, da Nuhu Nebi Hà avutu à cambià i rails...
Curva di a morte...
L'accidentu succede ghjustu in questa parte di u viaghju. L'ingegnere ùn pò micca cuntrullà a velocità necessaria quandu cambia a linea è vola in a prima "curvatura di a morte" dopu una longa strada dritta.
Parlendu di curve ... Cum'è chjaramente vistu in tutti i filmati chì avemu vistu di u disastru, hè evidenti chì a curva hè una curva assai stretta pensata per a velocità di i treni convenzionali.
Incapace di aghjustà a so vitezza di 190 chilometri nantu à a pianura piana mentre entra in questa curva stretta, Alvia vola !
U cunvogliu di 13 vagoni hè cascatu cum'è un ghjocu di ghjoculi.
I primi vagoni culpiscenu i muri grossi è alti chì circundanu a curva.
Quelli chì venenu da daretu si sovrapponu l'un à l'altru è un focu scoppia in i carrughji posteriori, chì si scontranu l'un à l'altru cum'è un parcu di divertimentu.
L'ultimu vagone vola da a rampa è hè ghjittatu fora di i mura di a stazione alta.
Tuttu chistu succede in split seconde.
I morti è i feriti sò spargugliati nantu à i rails.
U "trenu d'alta velocità in stile spagnolu" diventa cusì un "barcu veloce" chì furnisce l'accessu più veloce à u paese di Tahtalı.
A linea più longa dopu a Cina
A rispunsabilità di tuttu questu hè avà per cascà nantu à un meccanicu pazzo cun passione per a rapidità. Hè ovvi chì u macchinista di u trenu hè perseguitatu, ma a vera pazzia hè a passione spagnola per i « treni d'alta velocità », chì hè diventata un'ossessione !
A Spagna, chì era l'invidia di tutti cù u so mudellu di transizione riescita à a demucrazia in l'anni '80, hà pruvatu rapidamente à cumpensà u ritardu chì hà avutu cù i principali paesi europei in l'ultimi 30 anni.
Per cumpete cù i paesi più sviluppati di u Vechju Cuntinente, cum'è a Germania è a Francia, hà intrapresu enormi investimenti infrastrutturali chì superanu e so pussibulità reali. L'aeroporti giganti chì restanu inattivi in ​​lochi inusuali sò stati custruiti è e lunghe rete di treni d'alta velocità anu righjuntu i cantoni remoti.
Tantu cusì chì a Spagna hè diventata di colpu u paese cù a rete di treni d'alta velocità più longa in Europa in l'ultimi 20 anni. In fatti, l'Europa hè diventata u più grande terrenu di treni d'alta velocità in u mondu dopu à a Cina, cù una cunnessione di 2 chilometri - 665 volte più grande di ellu stessu!
Avà vedemu chì sta scuperta senza precedente di u "trenu à grande velocità" hè stata realizata in modu straordinariu. Prima, a mossa hè stata cuminciata cù i treni d'alta veloce "AVE", è dopu u sistema mistu "Alvia" chì aghju spiegatu sopra hè adattatu per espansione sta reta in ogni locu...
Siccomu e cundizioni ùn permettenu micca l'espropriazione necessaria per stabilisce l'infrastruttura di treni d'alta velocità in ogni locu, i sistemi ferroviari esistenti sò stati utilizati in certi lochi, cum'è in Santiago.
metafora di Spagna
U trenu di Santiago, chì hè diventatu una tomba per decine di persone, si trasforma avà in una metàfora di a Spagna chì batte u muru mentre corre à una velocità vertiginosa.
Quandu sò andatu in Spagna stu invernu, aghju vistu chì a crisa ecunomica avia digià colapsatu u "mitu di u trenu d'alta velocità".
Hè statu dettu chì a reta di "trenu à grande velocità", chì era soprattuttu coperta da i fondi di l'UE è si diceva chì hà righjuntu 50 miliardi d'euros, serviva solu i segmenti di ingressu superiore. Alcune di e linee eranu viote perchè i prezzi di i biglietti eranu troppu altu.
Quandu l'alti costi di mantenimentu è di riparazione sò stati cunsiderati, hè diventatu chjaru chì a Spagna perdia i so preziosi risorse in i treni d'alta velocità.
Invece di furnisce un "serviziu" efficace à u publicu, sti investimenti fatti per cutà u "big state" racon risultatu ancu in grandi profitti è bribes; Quessi sò pieni di e casse di i partiti pulitichi chì apre l'offerta publica; Hè statu dettu chì ci sò stati speculazioni enormi di custruzzione in stazioni novi è spazii aperti per l'espropriazione ...
In corta, l'accidentu in Santiago de Compostela riflette l'imaghjini di a Spagna, chì hè scuzzulata da a crisa ecunomica è scandali di corruzzione pulitica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*