Pensà à piglià un trolleybus à Şanlıurfa hè un motivu ulteriore.

Hè una intenzione maliziosa di pensà à custruisce un trolleybus in Şanlıurfa: Suggerenu l'idea di trolleybus elettricu è di roti di gomma invece di sistemi ferroviari cum'è metro è tram per u prublema di trasportu publicu di Şanlıurfa hè stata cunsiderata cum'è intenzione maliziosa.

Hè stata cunsiderata cum'è intenzione maliziosa chì l'ufficiali di u Bancu Mundiale, a fonte di finanziamentu chì e municipalità in e cità anatoliane anu dumandatu u finanziamentu mentre risolve i so prublemi di trasportu publicu, suggerenu u trolleybus, chì hè una primitività antica in u mondu, invece di u sistema ferroviariu. .
U sistema di trolebus, u primu di quale hè statu stabilitu in Germania in u 1882, hè statu prima stabilitu in Ankara in 1947 in Turchia.
Trolleybuses, chì sò stati cacciati fora di funziunamentu in Ankara trà u 1979-1981 è in Istanbul in u 1984, sò stati pruvati à esse rimercati in cità anatoliane per ragioni assurde.
U sistema di trolleybus, presentatu da l'esperti di fattibilità di u Bancu Mondiale senza alcuna ghjustificazione logica, funziona alimentando i busi familiari di roti di gomma chì funzionanu nantu à u sistema elettricu da a rete elettrica disposta longu a strada.
Trolleybuses, chì sò ubligatori di utilizà e strade esistenti, sò stati rifiutati per via di u so travagliu pisanti, a necessità di mantenimentu di pneumatici, è a permanenza frequente in a strada per via di i tagli di energia.
A pruposta di u Bancu Mondiale, chì offriva un trolebus à a Municipalità di Şanlıurfa, chì prova di risolve u prublema di u trasportu publicu, hè stata accettata senza alcuna investigazione, causendu reazzione seria in u publicu.
I sperti sensibili à u sughjettu dichjaranu chì i trolleybuses ùn ponu più esse citati in i cità muderni, è invece, u metro è i tram, chì sò sistemi più veloci è più sicuri, ùn saranu micca cuntruversi.

Hè pensatu chì u trolleybus, chì hè un modu di trasportu anticu in u mondu, hè impostu à e cità anatoliane da e grande cumpagnie di l'automobile chì beneficianu di sta attività.

Surghjente: http://www.urfahaber.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*